Gå til innhold

venter på LAP noen som vil dele erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt om at det tar ca to måneder på riksen før man skal inn til LAP. Noen med erfaringer,tips og råd om operasjonen?Blir man natta over, eller bare noen timer? Var mannen deres med? Må man søke på nytt til prøverør, eller skjer dette automatisk siden man allerede er i systemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg kom inn til laproskopi, men det tok bare noen timer. De går inn gjennom navlen, og spyler eggstokkene med blåvann. Hvis alt er fint er du fortsatt i kø for prøverør. Hvis det er noe galt får du helt sikkert beskjed om videre fremgangsmåte, det kan jeg ikke uttale meg om. Mannen min var med, siden jeg blir kjempedårlig av narkose, og derfor ikke kan kjøre hjem selv. Siden du er under narkose, kjenner du ikke noe. Lykke til

Skrevet

Oi, narkose... da er det nok greit å finne ut togtidene... bare jeg som har sertifikat. hvor dårlig ble du da? ble du lenge sykemeldt i ettertid?

Skrevet

jeg blir alltid veldig dårlig av narkose, så bare jeg blunker kaster jeg opp....- men det er mange som er helt fine når de våkner opp. Har du fått narkose tidligere? Jeg husker ikke hvor lenge jeg var sykmeldt, men mener det kun var den dagen....ta dette med en klype salt - det har blitt så mange turer inn, så jeg husker ikke alt i detalj dessverre. Men det er ingenting å grue seg til.

Skrevet

For meg tok det mindre enn en måned. Var på Riks 17/11 og fikk brev til Lap 9/12, men jeg kunne ikke den dagen.

Etter operasjonen fikk jeg tilbakemeldingen fra legen, men mannen min var ikke med. Jeg ble natta over fordi jeg ble ganske dårlig... kastet opp.

Jeg tror ikke at du trenger å søke på nytt til prøverør, men jeg har ikke hørt noe fra Riksen siden operasjonen.Sykehuset sier bare at papirene mine har blitt sendt over til legen.

Skrevet

Jeg skal også gjøre dette på riksen.. Veldig spent på dette. Har aldri blitt operert før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...