Gå til innhold

hvor sover barna deres

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår lille gutt sover i vogga si ved siden av senga vår. Tar han opp i senga når jeg ammer han ( mellom tre og fem), men legger han tilbake igjen. Når han våkner den andre gangen (evt tredje gang) ved sju tiden, mater jeg han også blir han liggende å sove der med meg til kl halv ti ti. Da er nemelig pappa reist på jobb. Koselig å ha han der litt da syns jeg... Legger han ca ni halv tid på kvelden...

Gutten vår sover ved siden av meg i sengen, synes det er tryggest, for da kan jeg høre pusten hans hele tiden, hehe... Hvis jeg har han i egen seng av og til, sover jeg ikke godt, og må bort å sjekke hver gang snorkingen slutter, det er stress... Og så er det så lett å amme, bare snu ham rundt :-)

Annonse

gutten vår sover i egen seng på rommet vårt... men han sovner alltid oppå oss i stuen i 23 tiden. legger han i sengen sin, der sover han til kl 06, da er det tid for mat. sover i vår seng da til han våkner i 9 tiden..

han er nå 8 uker å tenkte ved 10ukers alderen at han flyttes inn på sitt egent rom som er vegg i vegg med vårt =)

Jenta vår sover i egen seng på rommet vårt.

Når jeg legger henne i 21-22 tiden demper jeg lyset på rommet, legger oss i senga vår og gir henne mat. Så sovner hun og jeg legger henne i hennes seng. Hun våkner når jeg flytter henne over, men sovner fort igjen hvis hun er trøtt nok. Ellers er det bare å gjenta dette en gang til.

Hun er veldig grei å legge.

vår lille gutt sover i sin egen seng men på vårt rom, han er nå 13 uker. Sovner aldri alene, av seg selv, han må puppes og stort sett bysses i søvn og, og han sovner aldri før kl er 23... han våkner 2-3ggr om natta og skal ha mat, og sover stortsett til kl 10, av og til også lengre, avhengig av når han har sovnet om natta...

Hei!

Jenta mi sover litt i si seng og mest i mi seng imellom mamsen og papsen.... Kunne sikkert latt henne sove i si seng hele natten, men nyter kosen og nærheta med å ha henne lammi oss. Enda koseligere er det når jeg våkner og storesøster og har funne veien oppi senga vår. Synes det er et hærlig syn og se mine barn ligge å sove inntil pappaen! Hender ofte at jeg begynner med bildetaking tidlig om mårraen bare for å forevige øyeblikket....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...