Gå til innhold

Ferdig... eller det er nå det begynner!!!=) (samme som 3. tri.)

Anbefalte innlegg

Gjest dagdrømmer

4 januar kom vår lille prins, tre uker før termin. Fødselen gikk greit (heldigvis glemmer vi fort!), men var nok tøffere for lillegutt, han hadde navlestrengen fem ganger rundt halsen og var helt slapp. Men etter hvert kom han til hektene og jeg fikk ham på brystet.

Men mens jeg var på do en tur fikk han kraftig pulsøkning og han og pappan ble tatt med på nyfødt intensiv. Jeg fikk ikke bli med, jeg mista en del blod og måtte ha utskrapning, så jeg fikk ikke sett ham før neste dag: (

Siden har vi vært på sykehuset for å overvåke en hjertefeil som ble oppdaget på ul. Pleierne der er helt fantastiske, de har duller og steller med bebisene som om de er sine egne. Og kardiologen har gjort en enestående jobb med å følge oss opp, vi føler oss fullstendig trygge på hennes vurderinger.

Men i dag kom vi hjem, litt spente på å være uten måleapparater og alarmer, men det er deilig å ha ham her, og ikke minst deilig å komme hjem til pappa og storesøster. Så nå kan vi bli kjent på ordentlig!

Så da takker jeg for meg her inne, lykke til til alle sammen!!!

dagdrømmer

Fortsetter under...

Gratulerer med gutten som valgte å bli steinbukk istedet for vannmann:)Godt de er flinke med han på s-huset, han er nok en sterk gutt. Jeg er tante til en gutt med medfødt hjertefeil, han er stor, tøff, sterk og usedvanlig sympatisk, har aldri blitt særbehandlet pga.hjertefeilen. Han er operert 2 ganger (blir flere) men har bare blitt bedre etter hver operasjon. Lykke til!

Gjest dagdrømmer

Godt å høre om nevøen din=) Så bra at han er stor og sterk, det er godt med litt krefter når han skal gjennom så mye...

De vet det meste om hjertet, virker det som, det er mye som kan fikses. Men det er jo litt skummelt, en liten kropp, og så er det et så vitalt organ. Men vi håper han slipper unna med bare ett reparasjonsinngrep. Det er nok lurt å unngå særbehandling, bare ikke hønemora i meg overtar helt da..; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...