Emma*den lykkelige venter Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hei Er det noen av dere som har spurt legen på klinikken dere bruker, om hva han/hun mener om babyklister?? Vi prøver jo det meste, men hadde vært artig å vite om legene har noen formening om dette
Ann-ch. Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hei Emma. Jeg har aldri spurt legen om hva de mener om det produktet. Men som du sier,så prøver man alt. Kan du ikke høre med Dr.M neste gang du skal inn? Hadde faktisk vært morsomt å vite. Regner med at du skal inn før meg. Jeg spurte legen på Riksen da jeg var der om det var noe spesielt jeg kunne gjøre,men det eneste jeg fikk beskjed om var å leve som normalt og ta dobbel dose crinone. Har faktisk halve flaska med babyklister igjen,så regner med at den går med på neste forsøk uansett:-)
Emma*den lykkelige venter Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 Hei Ja det blir vel til at jeg skal inn før deg, så jeg skal spørre legen. I Porsgrunn sa de det samme som på Piksen, mens Dr.M sier at både jeg og mannen MÅ eller BØR ta vitaminer. Det er kjempe viktig for celledeling osv..... Så jeg regner med han har en formening om dette også
Emma*den lykkelige venter Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 Ingen som har spurt legen om dette?
ivf-79 Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Hva sier de i Porsgrunn om babyklister da ? Ble lit nysgjerring jeg nå For jeg holder til i Porsgrunn
Emma*den lykkelige venter Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 Det Ann.ch mente om Riksen og jeg om Porsgrunn, er at når vi spurte om det er noe ekstra vi kan gjøre, så svartr de bare leve som normalt og ta progesteron. Ingen av oss har spurt eksakt om babyklister. Vi er i det private nå og neste gang jeg skal dit skal spørre hva de mener om babyklister. I periode så er det veldig mye snakk om babyklister her inne. Jeg har egentlig ikke vært så opptatt av det før, men kunne tenkt meg å prøvd. Så derfor lurer jeg på om noen av disse jentene som har prøvd, har snakket med lege om det, eller bare importert det selv og brukt det uten samråd med lege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå