Gå til innhold

Hender det at dere mister "alle" symptomene?


flypapir

Anbefalte innlegg

Jeg klamrer meg litt fast i kvalmen og bekkenløsninga ettersom jeg mistet sist. Blir derfor litt bekymret når jeg en dag ikke kjenner noen symptomer samme hvor hardt jeg kjenner etter... Vet vel innerst inne at dette er ganske vanlig, men ville vært betryggende å høre om det er andre som har det slik også?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ikke symptomer hele tiden jeg heller, og lurer noen ganger på om jeg virkelig er gravid, men så reiser jeg meg fra stolen og kjenner det stikker nederst i magen, eller det kommer et snev av kvalme når jeg kjenner kaffelukt, og da smiler jeg hemmelighetsfullt for meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slike ting jeg har savnet i dag.... Menmen, må holde motet oppe!:) Har jo kjent det bitte, bittelitt i bekkenet nå i kveld faktisk! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er helt vanlig at symptomene kommer og går. Jeg også klamrer meg fast til symptomer,- jeg mistet tidlig i desember og hadde ingen andre symptomer enn ømme bryster. Nå har jeg ikke veldig ømme bryster, men mensmurringer i rykk og napp og av og til kvalme om natta (prøver i hvert fall å innbilde meg at jeg har det;-).

Kjenner symptomene mest på kvelden og natta! Minimalt på dagen.....

( er nå 5+5) Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt å høre at vi er flere som sliter med å kjenne symptomer! Blir litt ekstra bekymret når man har opplevd å miste før tror jeg. Tror kanskje jeg ikke kjenner noe i dag fordi jeg har hatt en rolig dag på jobb. Får prøve å løpe litt i trapper osv i morgen og se om det ikke kommer litt mer...:P Jeg er 5+4 i dag,så vi er nesten like langt på vei mama73!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hatt symptomer som forsvant. Å tenk at man ønsker å være kvalm, for da vet man i allefall at man er gravid :-) Er jo rar sånn, ble glad når symptomene kom tilbake, selv om det ikke er noe godt å være kvalm da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner godt til den bekymringen, "mistet" også symptomene for et par dager siden og ble VELDIG bekymret. (Har også mistet før). Men dagen etter slo symptomene til for fullt....så nå går det kun i kvalme og oppkast. Rart hvordan en kan være GLAD for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer her!! Jeg har vært så nervøs et par uker nå, for pluteslig forsvant alt av symptomer. MEN - jeg var på ul i dag og alt er i sin skjønneste orden. Lille gull rørte på seg og hjertet banket som bare det :o) Måtte felle noen lettelsestårer da ja... Er 8+6 i dag (etter mine beregninger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, føler meg så gravid i det ene øyeblikket og så vips kunne like godt vært ugravid. Ingen symptomer.

Men så detter realiteten ned i fanget på meg igjen. Med bekken som krangler og roping på æljen. Og kynner eikke minst. Joda jeg er nok gravid iallefall bruker jeg å tenke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANTASTISK!! Jeg er i uke 6+4. Er SÅ glad for å være gravid. Vi må nok bare nyte dagene vi er bedre. Av tidligere erfaring syns jeg etter en veldig god dag med lite symptomer, så blir en knalldårlig dagen etter. At det går litt opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

 

Henger meg på her jeg å er 5+4 og har veldig bekymret pga all symptoner har forsvunnet , men som dere sier de kommer og går. Bare vent til vi er langt på vei og "smell tjukk " da klager vi da hehe

 

Klem fra meg til dere begge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...