Gå til innhold

omformulerer meg.. for ble litt fasinert her.. hehe.. Hvor mye kostet brilleinfatningen deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir vel muligens litt mere reelt da siden det var innnfatningen jeg synes var svindyr.. 2200.-

Skrevet

Tror mine var mllom 1500 og 2000. Det var da det rimeligste som så ok ut jeg fant..

Skrevet

som sagt i andre innlegget: 300kr. med glass...

kjempestygge januarsalg briller

Skrevet

2400 kr for et par Bjørn Borg innfattninger.

Skrevet

Ca 250 kroner, glass og innfatning. Heilt greie briller.

Også ser eg når eg bruker dei!!!

Skrevet

Men lilledrue, fikk du dem spesialtilpasset hos optiker?

Innfatningen min kostet 2400 (det var en av de billigste innfatningene)og glassene 1600 kr (inkludert synstest) om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Nei, men det var vel heller ikkje spørsmålet her?

Eg tok ein synstest, også bestilte eg briller fra sverige.

Eg er langsynt og har skeive hornhinner.

Mannen min er hypernærsynt og har skeive hornhinner. Han gjorde akkuratt det samme som meg, brillene kosta det samme.

:-)

Skrevet

Tror mannen min betalte 3400,- Han har tunge glass og et merkelig syn så han trenger lette innfatninger. Synes ikke det er så mye for noe du bruker hver dag i mange år. Så lenge en finner noe en liker.

Skrevet

Nå er det 6 år siden jeg kjøpte nye briller og da kosta innfatningen 1400kr og de nye glassene kosta 1600kr.

Skrevet

3-800, jeg har flere. De er visstnok av no' fancy merke, jeg liker dem og de er selvsagt ikke kjøpt i Norge. Absolutt en ting å vurdere på neste Thailand-ferie for enhver brillebruker.

Skrevet

Kjøpt 2 til prisen av 1 på spectsavers, veldig fornøyd og prisen var 1798 for 2 stykker inkl glassene, men valgte antiripe på dem så betalte 500 kroner ekstra pr brille.

Skrevet

Husker ikke hva innfatningen kostet,men glass og innfatning litt over 5000,- Christian Dior.

Bruker de sjelden,bruker linser, så glasset er nå HELT feil styrke...

Skrevet

Infatningen kostet 198,- og glassene ca.900,- tror jeg det var.

Skrevet

hmm.. eg har ikke merke-briller. har et par blå briller, som jeg gav 3700 for innfatningene da.. glassene kom i tillegg. men er verdt det. for de er i titan, og har livstids-garanti. for eg er en mester i å ødelegge brillan mine, dem knekk jo i eningen..

dissa er mitt 6 par til no... urk..

Skrevet

altså, dem knekk ikke av seg selv, for titan skal ikek kunne knekke. dem knekk for eg sett meg på dem, elelr sovne med dem på, eller glemme å ta dem av når eg kler på meg en genser, så de blir knekt over nesa...

men hold på å spare til nye no..

for dem er litt for små til min tykke skalle no...

Skrevet

Jeg har flere. Den billigste er på 998 og den dyreste 3500.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...