Single71 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hei. Jeg har ikke vært så aktiv på siden her, men er innom nesten hver dag og leser innleggene, og har lært masse av dere som skriver her. Jeg er ei single jente på 36 år som planlegger første storkbesøk til våren. Jeg føler at jeg har fått mye god informasjon om det fysiske, medisinske og praktiske, men kjenner at jeg savner noe om den følelsemessige siden ved dette spennende valget. Hadde blitt uendelig glad hvis noen som er enslige og er gravide eller har fått barn kunne sagt noe om hvordan det er å gå gjennom alt alene. Kanskje er dette et altfor personlig spørsmål å stille, det har jeg selvfølgelig all respekt for. Jeg er en ressurssterk person med et godt nettverk, jeg har full støtte fra familie, venner og utvalgte kollegaer, men uansett er dette noe jeg gjør alene. Jeg føler meg allerede proppfull av hormoner, den ene dagen er jeg full av selvtillit og optimisme, neste dag er jeg usikker og redd. Noen som kjenner seg igjen? Noen som har noen erfaringer å dele? Tar i mot lenker til denne typer erfaringer med stor takk også, har lett på nettet, men ikke funnet noe.
StorkeMammaen Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hm, ja det var som jeg skulle ha skrevet det selv. Dagene svinger mye, sikkert fordi jeg blir proppet med hormoner og, men det det her er en stor omveltning og beslutning i livet. Merker at etter jeg fant ut at jeg ikke har så lett for å bli gravid heller så blir det mange nedturer hos gyn. og da skulle jeg ønske jeg hadde en skulder å gråte på. Tror en får mer støtte etter at en blir gravid og får barnet og, hvertfall for meg hvor få vet om det enda. Det hjelper også mye for meg å lese her inne, det holder virkelig motet oppe. Og gir nytt giv etter en trist togtur hjem fra Gyn. Jeg har også øynene åpne for å treffe den rette i mitt liv, selvom jeg går gjennom denne prosessen. Kan vel ikke si jeg har noen erfaringer å dele, men kjenne meg igjen det gjør jeg. Ønsker deg hvertfall lykke lykke til..
Tjorven1 Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Du er velkommen til å lese bloggen min, der kan du få ett godt inntrykk av hvordan jeg har hatt det på min "reise", med lik bakgrunn som deg. Star neders og les oppover om du vil :-) Lykke til - og bare spør i vei!
Single71 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 Takk for tilbakemelding, det er sant som du sier, det hjelper å lese her inne. Trist å lese at du ikke har så lett for å bli gravid, jeg håper virkelig det ordner seg for deg. Masse lykke til:-)
Single71 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har lest bloggen din, det var veldig fint å lese om det du har vært gjennom. Takk for det. Jeg kommer til å følge med, jeg nå og håpe på det beste. En slik blogg er jo fantastisk å ha til seinere, den blir forhåpentligvis endel av din og ditt barns historie. Håper virkelig neste gang er din gang:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå