vivalavi Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg hadde en sa i helgen og synes selvfølgelig det er veldig trist. Føler meg naken uten tittelen som gravid Jeg har veldig lyst til og starte prøvingen med en gang igjen, men vet ikke om jeg kanskje burde vente over en mens? Hva mener og tror dere?
SuperKlar86Gravid Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg går ut i fra at du har blødninger nå etter SAn? Gyn min sa at den første uken skulle jeg unngå bading, tampong og samleie. Dette for å unngå infeksjon. Men etter den uken +-, når blødningene hadde gitt seg, kunne jeg starte igjenn ! Lykke til, og føler med deg. Det er vondt med en SA.. Du blir nok gravid snart igjenn ! Klem
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Kjempetrist at du mista den lille, det er utrolig vondt å plutselig ikke være gravid lenger å vite at den lille ikke er der mer... Man må bare prøve å tenke positivt, og håpe på det beste for framtiden Vi fikk beskjed om å ha en blødningsfri dag før vi begynte å ha sex igjen. Kroppen skulle ikke bli gravid før den hadde roet seg ned og alt var i orden etter sa uansett, så det var bare å prøve men, her er det delte meninger da, folk har fått høre mye forskjellig, og legene mener så forksjellig. Gjør det som passer best for deg/dere, og masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå