Gå til innhold

Bli lurt ved postoppkrav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erdet mulig å bli lurt ved å selge ting, når man har postoppkrav?

Sendte en pakke for en uke siden, og enda ikke fått penger på kontoen. (Kan jo hende at posten eller kjøper er treg). For tidlig å bli bekymret?

Fortsetter under...

Skrevet

Posten KAN ha gjort en blunder, men i teorien så kan du ikke det. (dersom posten har bomma kan du jo kreve dem for pengene i stedet)

Sjekk på sendingsnummeret hvor den befinner seg i verden da?

Posten er forøvrig ikke lynvingen eller kanskje den bare ikke er blitt henta ennå?

Skrevet

Kan du spore pakken`har du sånn sporings nr?

da kan du gå på posten.no og søke opp nr og se om pakken er kommmet frem til stedet du sendte det til.

husk at kjøper har 14 dager på seg til å hente pakken før den blir sendt tilbake til sender da....gi det noen dager du=)

Skrevet

Helt sikkert ikke henta enda håper jeg.

Huff sendte den som brev for å gjøre det billigere for kjøper. Huff så dum jeg er, har ikke noe sporingsnr da...

Bare å smøre seg med tålmodighet!

Skrevet

Vi bruker en del postoppkrav på jobben, og som de sier her har personen 14 dager på å hente ut pakken, noen ganger legger de på noen dager før de returnerer pakken til deg. I tillegg har vi erfart at pengene har brukt lang tid på å komme inn på konto, men de kommer alltid til slutt. Har det ikke skjedd noe innen 3 uker ville jeg reagert.

Skrevet

Ok får nok vente ei stund til!

Tusen takk for svar alle

Annonse

Skrevet

Det er det som er så dumt.

En ber om oppkrav og så får en en lapp uten sporing.

Og så nekter posten å gjøre noe med det etterpåNår en tenker oppkrav så tenker en og sporing . Ihvertfall gjør jeg det.

Skrevet

Jeg sendte to pakker 8.jan. En som vanlig og en i oppkrav uten sporing.

Den som er sendt vanlig er ikke kommet fram enda, og den uten sporing får jeg jo ikke opp.

Kjedelig.

Skrevet

Forresten... nå er pengene mine kommet på konto.

Så 9 dager altså..

Skrevet

Venninna mi jobber på posten og ho sier at hvis man har en annen bank en postbanken kan det ta opp til en uke før pengene er på konto, fra pakken blir hentet.

Skrevet

Ok... men hvilken unndskyldning har de for å bruke 8 dager på å levere en pakke fra Bergen til Fredrikstad ?

Skrevet

Kan jo være den som har fått pakken ikke har hentet den da. ;o)

Skrevet

Jeg skulle kjøpe noen billetter av en dame. Hun sendte i oppkrav, men da tulla posten litt og vips lå billettene i min postkasse uten at jeg hadde betalt noe.

Flaks for hun jegkjøpte av, så er jeg ærlig og det var jo jeg som insisterte på at hun måtte sikre seg selv også- he he.

Annonse

Skrevet

Nei... hun etterlyste den i går...

Skrevet

Det var rart, den strekningen skal ikke ta mer enn 3 dager. Men det gjøres ikke noe lørdag og søndag, så da kan du legge til to dager. Har det vært noen stengte veier og sånt?

Leverte du inn etter fristen den dagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...