Enemor68 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Jeg har ikke vært så aktiv her, har stort sett bare lest litt iblant, men så at jeg fortsatt står på lista over de som venter. Og siden jeg nå i januar har vært på Stork for mitt 3. forsøk der så bør jeg vel over på lista over prøvere Kan noen av dere som er mer aktive her hjelpe meg med å få meg over til riktig del av lista? Og når jeg først er igang så vil jeg gjerne bytte navn fra Enslig68 til Enemor68 som jeg synes ser mye hyggeligere (og optimistisk) ut. Og dermed logget jeg meg inn og prøvde å endre profilen min og det fikk jeg slett ikke til. For postene "nick" og de andre i innledningen av profilen så ikke ut til å kunne endres. Så da lurer jeg på om noen av dere har noen tips om hvordan jeg skal få til det? Har prøvd å slette den og logge meg ut og inn igjen og opprette ny profil, men det gamle navnet og de andre feltene kom opp på nytt igjen og ser ikke ut til å kunne endres. Må jeg lage en helt ny bruker med annet passord eller har dere andre tips? Så forresten det programmet om 2 mødre og en far i Australia forrige uke, og det styrket meg i min iblant litt vaklende overbevisning om at det er det å få barn alene via Stork som er riktig alternativ for meg. Har ikke funnet den rette mannen å lage familie med til nå, og blir 40 til våren, så hvis jeg skal rekke å prøve før det blir for seint så har jeg ikke tid til å vente på den rette mannen lenger.
Regnbuemor til 2 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Du er flyttet! Det andre der vet jeg ikke. Kan se etter for deg. Et øyeblikk!
Regnbuemor til 2 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Ok. det funka. Jeg tok bort mitt utropstegn nå. Altså: Du går inn på Din egen side. Går på bruker info. Endrer der det står brukernavn/nick. Og så må du gå ned på siden og taste oppdater. Da burde det funke:)
Regnbuemor til 2 Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Lagre endringer mener jeg. Sorry. Lagre endringer. Neste gang du poster noe da, bør det være med det nye nicket.
Enemor68 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 Takk for hjelpen Regnbuemor til 2. Nå har jeg fått til å bytte navn til enemor68, så heretter heter jeg det og ikke enslig68
Enemor68 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 Og så endra jeg det til Enemor68 med stor forbokstav, og oppdaterte info om meg på den nyeste lista, så da skulle det holde med endringer for en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå