Gå til innhold

Da ble det desverre overtid da..:(

Anbefalte innlegg

Ja da sitter jeg her da.. 3 dager over ultralydterminen og 6 dager over menstermin! Ingen tegn til rier eller noe:( Og familie og venner maser mer enn noe annet.. det hjelper visst ikke det heller nei!:)

lengter etter det lille nurket i magen hver dag og håper at den snart kommer!

Er det noen som har tips på hvordan man kan få i gang fødselen??!! Er ute å går mange turer for dag, da vi har en veldig aktiv hund, men foreløpig har ikke dette resultert i noe:(

*Hilsen VELDIG klar Mamma*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136547709-da-ble-det-desverre-overtid-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i klubben... ;o)

Synes egentlig det går helt greit jeg, selv om jeg gleder meg til å slippe å være gravid lenger. Jeg hadde termin den 11., men har siden jul tenkt at det kommer ikke til å skje noe før den 20. - og så langt virker det som om det var riktig tenkt...

De som spør gjør det jo bare av omtenksomhet, men er enig i at det kan føles litt masete når det kommer fra alle kanter... Jeg prøver å si at jeg skal fortelle noe når det har skjedd og i alle fall de på jobben har begynt å skjønne det nå... ;o)

Hehe.. ja e har sagt til samtlige at vi skal ringe når ungen er ute, men mas hver dag likevel:) det er jo kjekt at de bryr seg da, men til tider kan det bli mye!

Har hatt vondt i magen i 1 uke nå, og håper hver dag at nå er det noe på gang, men fortsatt ingenting:) får vel bare smøre seg med tolmodighet tenker jeg.. Nurket kommer når den kommer:) Bare litt ekstra spennende i og med at vi ikke vet kjønnet enda..:)

oj, ja da er det extra spennende naar dere ikke vet kjoennet.. vi vet at vi faar gutt vi da- er 6 dager over ul termin ..buuhuuuu!

har ogsaa sagt til alle at vi ringer med en gang babyen er ute, men de ringer og smser hele tiden for det?? har du foedt ennaa??????? NEEIII!! koselig de bryr seg, men herregud saa irriterende!

Mhm.. det er ganske spennende!=P derfor blir bare hver dag lengre og lengre.. og ingen forandringer! hehe:)

6 dager over termin? uff.. må vær kjedlig! har du merket noe spesielt eller føler du på deg at ting er på gang? jeg kjenner ingenting som er spesielt..:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...