Oliver`s Mamma Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Helt fantastisk, det har jeg aldri sett før..Var så forberedt på at det ikke var liv der, da jeg har mistet tidlig alle gangene...Men da hun sa" og her har vi et bankende hjerte"...blei jeg helt paff- det var utrolige greier!!! Etter min berekning skulle jeg ikke være mer en 6+2, men den var hele 9,4 mm så ble satt fram til 7+3...:) åååååå, så lettet akkurat nå!!! Vet at det er et godt stykke igjen- men legen var veldig positiv nå, hun mente at det denne gangen ikke har festet seg i den så kallet skilleveggen ...såg faktisk et hulrom i livmora, som gjør at den blir hjerteformet- men den lille hadde ikke festet seg der:) Så dette skal gå bra..Hun mente at prob. mitt med abortene var denne skilleveggen, og at det ikke sikkert ville ha noe å si om jeg gikk på pregnyl- men vi prøver sa hun..Føler litt ekstra godt å skal få hcg tilskudd- skal ta sprøytene 2 ganger i uka, ca 4-5 uker:) Går også på albyl-e, og den progesta care kremmen:) Hva som har hjulpet denne gangen vet jeg ikke- men er veldig positiv siden vi såg et hjerte idag:) Snakket også litt om komplikasjoner i forhold til det at jeg har hjerteformet livmmor- og kan bla. oppleve for tidlig fødsel, eller seteleie..men det tar vi når den tid kommer!!! Legen sa også at mangen har en slik skillevegg i livmora- som er årsak til hyppige aborter...så krev å få sjekket dette ved hysteroskopi, som en del av utredningen!!! Skal holde dere oppdatert om hvordan det går her- og vil takke mye for fine omtanker og gode ord!!!Dere er en utrolig gjeng- som jeg har sittet veeldig pris på...En stoooor kelm til alle sammen:=)
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer, så kjempegøy!!!! Og så fantastisk å bli satt frem da, tiden går jo så veldig sakte når man går og er engstelig! Skal du til flere UL i ukene som kommer? Jeg skal på UL til mandag, er da 6+5. Håper virkelig på et banlende hjerte selv... Pass godt på magen nå da :)
Aurora-72 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer så mye - det var gode nyheter!! Og jeg kjenner igjen den utrolige følelsen av å se det lille hjertet slå da det ikke er så lenge siden jeg var der du er nå. Etter 2 SA i uke 6 og 1 MA i uke 12 (men hvor forsteranlegget trolig døde en gang i uke 8), ble jeg gravid igjen i høst. Nervepirrende uker med ukentlige UL, pregnyl sprøyter og Albyl-e: men gud så deilig hver uke som passerte med et lite bankende hjerte på skjermen! I dag var jeg 18 uker UL og kunne tydelig se at det er en liten gutt jeg bærer på! Jeg krysser alt jeg har for deg og alle andre i samme situasjon! Lykke til - kos deg med graviditeten og jeg er sikker på at det går bra for deg denne gangen!! Hilsen
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Åh, så kjekt å lese!!:-) Så flott at det gikk bra. Det går nok rette veien denne gangen!!:-) Hold oss oppdatert! Jeg gleder meg på dine vegne. Stor klem tilbake fra
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Veldig kjekt å lese ja :-) Denne gangen går det nok bra ja! Kos deg med spiren din videre og gled deg over mirakelet ditt! Klemmer fra
evigoptimist Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Flott nyhet! Bankende hjerter er jo det vi alle drømmer om=) Kos deg videre med graviditeten og din voksende spire - dette går bra!
Oliver`s Mamma Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2008 Tusen takk for alle lykke ønskinger fra dere...håper dette blir en solskinnshistorie, som vil holde også motet deres videre..Skal ikke på ul før i feb..synes det var litt seint..siden vi skulle få ofte ultralyd..men så er det greit på en måte- for da kan jeg tenke på andre ting en stund, og glede meg til feb, på ul da er jeg ca 12 uker- og kan slappa av enda mer vist det er liv der da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå