Gå til innhold

Mossetreff onsdag 23 januar??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hoppetussa :o)

Koselig å se deg og magen din i dag :o) Det er noe med disse herlige gravide magene. Blir misunnelig... men samtidig er det så vanvittig herlig å ha jenta i armene etter 9 lange måneder. Og det er umulig å få i pose og sekk akkurat på det punktet ;o)

Jeg tar meg slik til rette at jeg satt opp Bim treffet du har organisert opp på Bim treff listen. Skal jeg gå inn på DinBaby og sette det opp der også? Det er lite aktivitet på de sidene, men kanskje det er noen andre med baby som ser etter andre med felles "sjebne" i Mosseområdet. Det kryr jo av innflyttere her ;o)

Klem fra...

...å ja... glemte å si at lillesøster og jeg har veldig lyst til å ta turen til Cafe Riis neste onsdag.

Men må bare se an... det er første dagen 2barnsmammaen skal ut i ilden. Mannen min skal på jobb tidlig, og jeg skal levere i b.hagen og jeg håper jeg slipper å levere i b.hagen i pysjen - og jeg skal hente. Så det gjelder bare å komme seg gjennom dagen. Delmål 2 er å få noe middag på bordet - he he. Det er jo dette som innebærer å være 2barnsmamma, men det oppleves som en ganske stor utfordring akkurat nå. Håper det ikke tar for lang tid før hele prosessen blir en rutine.

Annonse

Så bra,da ser det ihvertfall ut som vi blir 5. Jeg bestiller bord, for det pleier å være fult der på onsdager. Gleder meg til å se dere igjen ;o)

Minni: Bra du satt det opp på lista. Sett det gjerne opp på den andre siden også, jo flere jo bedre. Fint om du gir en tilbakemelding på om det er mange der som er med da, jeg tenker på i forhold til bordbestillingen.

Jeg tror så gjerne at overgangen fra 1-2 er stor, du kommer til å takle det med glans ;o) Du får se hva du får til, ikke lett å planlegge hvordan ting blir!!

Typisk !!! ;o)

Eneste kvelden jeg ikke kan :o(

Men selvfølgelig, jeg prøver å endre den avtalen jeg har kl.18.00 på Onsdag, så om det går så kommer jeg også :o)

Sier i fra når jeg vet mer, jeg vil jo møte dere igjen snart jeg også !!!!

Klems

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...