Stolt mamma for første gang Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 går det an? Finner ingenting om det på pakken. Skal avgårde i morgen, og da hadde det vært så praktisk å ha med en flaske å bare varme opp, å slippe blandingen hvis jeg ikke finner en spring med vann...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Jeg ringte på barselavd vedr dette da jeg ga min lille tillegg.. du kan ha ferdigblandet NAN i 24 timer i kjøleskap..
♥Spirevipp♥ Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Bare koke vannet på forhånd, sett det i kjøleskapet! Da er alt klart til morgendagen!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Jeg koker alltid vann på forhånd. Har m kokt vann på flaske, og nan i en liten plastboks Så varmer jeg opp vannet i en micro, og så blander i pulveret...lett som bare d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Jeg ville anbefale å kjøpe de små pakkende med flytende morsmelkerstatning til en sånn situasjon. Dyrt, men kjekt for sånne situasjoner. Pulver skal ikke lages klar på forånd, pga bakteriefare.
Mrs. Bouquet Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Du kan ha den ferdigblandet ett døgn, men den må stå i kjøleskap. Skal du ha med deg noe sted kan du ta med enten feridgkartong, eller som jeg gjorde ofte hadde liten termos med kokt vann og litt avkjølt kokt vann med på flaska. Blanda i varmt vann til passelig temperatur og hadde pulveret i og ristet. Greit å en dispenser til pulveret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå