Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er laaaaaangt påvei... i uke 39 faktisk... Å ennå holder bf på å melde å skrive hvor egoistisk jeg har vært å at jeg ikke skal kreve han for noe.. osv.. I perioder går det greit.. men i det siste har det bare blitt verre... Jeg blir så nedtrykket av det.. å når jeg snakker om han til Andre.. sette jeg han i forsvar.. fordi jeg liksom føler meg skyldig.... Blir helt... nedbrutt jeg.... å vettt ikke hva jeg skal gjøre..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Oi, så han vil ikke ha noe med deg og barnet å gjøre? Og mener at du var egoistisk for at du valgte å beholdet? Hvis jeg forsto innlegget ditt rett? Jeg skjønner deg, veldig godt! Er ikke noe godt nå bf er vanskelig.. Er selv i nesten samme situasjon, bare at her vil bf ha alt med barnet å gjøre, omsorg og ansvar. Så det blir litt for mye igjenn. Hvorfor kan de ikke finne en mellomting?? Prøv å slappe av å nyte de siste dagene av svanger skapet! Nyt det:) Dette klarer du, uansett om du er alene eller ikke!!! STÅ PÅ
Miss Misantrop Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Av og til hadde det vaert saa deilig aa kunne tatt den ene mannen aa slaat den andre med. Har egentlig ikke noe orakel raad til deg. Bare sier det at selv om du hadde et forhold til mannen betyr ikke det at det representerer deg paa noe vis. Saa det er ikke noe aa forsvare bidrag skal mannen selvfolgelig betale, og vil han ikke ha samvaer med barnet ditt er det ikke noe aa krosse han etter. En saann mann er verken en god rollemodell eller far. Er helt sikker paa at det er nok av sterke menn og kvinneskikkelser I din omgangskrets til aa danne gode forbilder. Hadde jeg vaert deg hadde jeg kuttet all kontakt intil pipa faar ei anna laat og faar den aldri det saa er det hans tap (ikke barnets fordi han da har vist seg aa vaere en daarlig person og ikke for deg fordi du trenger voksen stotte og ikke et barn til aa ta haand om, les bf) takk for at du delte din historie.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Stakkars deg, det må være helt grusomt. Vet nesten ikke hva jeg skal si... Håper du har andre rundt deg som kan hjelpe og støtte deg denne tiden. Dette er jo helt forferdelig for en vordende mor. Full av hormoner og nært forestående fødsel - du fortjener bedre! Prøv å koble ut fyren mentalt. Gled deg over babyen - dere kommer til å bli et BRA TEAM!!! Babyen er din familie nå: dere har alltid HVERANDRE. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå