Gå til innhold

Bjerke eller Nordre Aker bydel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt jenta mi i Tåsen barnehage (nordre aker) og var veldig fornøyd med den. Både styrer og de ansatte var engasjerte og det var aldri noe problem å ta opp ting man lurte på eller ikke var fornøyd med. De hadde fine pedagogiske opplegg og var mye ute da jenta mi gikk der. Det er snart 2 år siden vi flytta derfra, men jeg går ut i fra at ikke så mye har endret seg siden da :-)

Ting har forandret seg litt, barnehagene er bygget ut med flere avdelinger og jeg har hørt om noen som er misfornøyde fordi det ble litt kaos og mange nye ansatte. Men det kan jo ha bedret seg nå. Bygges mange nye barnehager i Nordre Aker. Den nye store i Sognsveien 13 har jeg stort sett hørt gode ting om.

Vi bor i Bjerke, men har barnehageplass i Nordre Aker. Fått beskjed fra barnehagekontoret i Bjerke om at det har vært babyboom og vanskelig å få plass... Spesielt kanskje fordi vi har søkt overflytting til private barnehager, nå skifter vi ikke til "hva som helst". Inntrykket er at det er lettere å få plass i Nordre Aker, spesielt kanskje i fht familiebarnehager. Men; Vi fikk faktisk tilbud om plass i Heffalompen fam. barnehage i Bjerke, men da hadde vi allerede takket ja til den i Nordre Aker.

• 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...