Gå til innhold

Siste dag i 1 tri dette da. :):):).. Og legetime igjen i morgen..:( Ser ut som bekkenløsning...


Sussa85 - snart 2?

Anbefalte innlegg

Kjempehappy over at jeg endelig skal over på 2 trimester! Dette er stoooooooort for meg..

 

Men samtidig er jeg såå lei av smerter og slitenhet allerede.. blir ett langt halvår nå tror jeg.. huff.. Fikk hastetime i morgen..., får håpe legen er enig med meg i at det er bekkenløsning.. klarer nesten ikke gå..og blir bare værre og værre for hver dag... I tillegg fikk jeg beskjed om at jeg må ta nye blodprøver for toxoplasmose.. "skeptisk".. men men.. det går nok bra...

 

Og så den h******* hodepina da..som ikke vil gi seg..

 

Akkurat nå er jg så sliten at jeg vil sove i flere døgn.. er i praksis på barneskole... 2 klassinger... og er dødsliten etter snart 2 uker bare... håper ikke jeg blir sykmeldt..men vil ikke ødelegge meg heller:(

 

Ellers fikk jeg time til ordinær ul i dag i posten.. 6 mars blir dagen:) gleder meg masse.. var med skjema som skal fylles ut.. ikke alt som var like lett å forstå men..hehe...

 

Men det sto at det går an å få med kun ett ultralyd bilde og d koster meg 50 kr.. trodde dette var noe alle fikk jeg:( Og dvd og.. snufs..ble skuffa nå.. lurer på om jeg skal ringe på forhånd til sykehuset og spørre.. betaler det d skal være..

 

Legger sikkert inn en siste beskjed her på 1 tri i morgen etter legetimen... før jeg hopper videre:)

 

kos og klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...