Gå til innhold

skal på weekendreise ...


miobell

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen skal en langweekend til Paris :-)

Drar torsdag kommende og blir til søndag...

 

Det er ikke spesielt farlig for meg dette?

Ingen andre forhåndsregler å ta enn å spise trygt, ta det roligere og selvsagt, holde seg unna alkohol?

 

Tenker å ta med meg melkesyrebakterier - tabletter. Vet, det er jo ikke for lang tid jeg reiser, men greit å være føre var kanskje?

 

gleder meg....:-)

sikkert tåpelige spørsmål, men er jo første gangen dette... mange tanker som svirrer rundt oppi hodet mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva bruker man melkesyretabletter til??

Ikke farlig å reise, jeg skal også ut og fly en helg om to uker. Legen ønsket meg bare god tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reis og kos deg,tror ikke at du må ta anndre forhåndsregeler enn det du selv sier.

 

Nå føler jeg meg litt dum,men melkesyrebakterier-tabletter,hva hjelper det mot. Håper du orker å svare.

 

Ha en fin tur,kos deg masse og lykke til i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobbet med helsekost før og kjenner derfor til melksyrebakterier..

finnes på apotek også, og jeg tenker å kjøpe de som er på apoteket.

 

Melkesyrebakterier virker baldt annet stabiliserende på tarmfloraen. holder magen i form. - noe som er smart når man reiser.

 

Har også lest at om en har vært plaget av atopisk eksem selv, skal inntak av melkesyrebakterier gjøre at sjansen for at barnet får atopisk eksem minske.

 

skal høre med de på apoteket for å få helt klart svar. Skal dit etterpå. skriver mer til dere etter det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos med tur da,ikke så voldsomt begeisret for Paris selv,men håper vi også får oss en siste tur alene.

Er vel bare det vanlige du må passe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...