Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så deilig å lese at det er noen som har antydning til blå streker på testene!! Alle gode ting er (uke) 3 sies det jo - Måtte alle uke 3-prøvere lykkes denne gangen!!!

Litt merkelig hvordan man går og kjenner etter konstant, merker jeg noe? er jeg sår på puppene? hva er den murringen? er jeg litt kvalm allerede....? he-he-he! Vi er helt like alle sammen her!!! :-)

Vi planlegger test på fredag! Men det er såååååå spennende å følge med dere andre når en etter en har testet! Gleder meg stort over alle som får positivt!! Håper vi alle kan gå neste helg smilende i møte med gode forventninger til alt som skal skje denne høsten!!

Fortsetter under...

Hei.

Vi fikk satt inn 2 egg 18jan. ogskulle ikke teste før imorgen. men nå ville jeg bare få testet for å få bekrefte det jeg allerede trodde, jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) Dette er vårt 4 uttak icsi med tese + 1 fryseforsøk. Hadde positiv test på uttak nr 3 men mistet i uke 5/6. Håper den/de holder seg på plass denne gangen. Ønsker resten av dere som skal teste lykke til.

Masse lykkelige klemmer

Hei.

Jeg testet meg i dag morges (igjen). Satte inn 17.jan, og burde vel egentlig teste i morgen eller fredag, men regnet med at det ville få utslag nå. Vel, utslaget var negativt.....

Drømte i natt om at jeg testet positivt og livet var helt herlig, men "bang" så kom realiteten. Har et lite ørlite håp om at det kan bli positivt fortsatt, da jeg ikke har noe tegn til TR (bortsett fra humørsvingninger som jeg håpet var pga noe annet). Men jeg ser jo flere og flere som tester tidlig og får positivt utslag, så jeg er vel forberedt på det verste i morgen tidlig.

Ahhh....er lei, jeg....

Beklager negativt innslag, men følte for å få det ut....

Hilsener

Ååååååååååå kjedelig! Alltid en nedtur med negativ test ja. Kjipt!

Har så mange tanker rundt dette med barn og prøvingen man holder på med, ser for seg hvordan alt blir, oktober er en fin måned å få baby, koselig med et lite nurk neste jul... kanskje kan jeg kjøpe litt mamma tøy til sommeren, osv... POFF, så er går det hull i drømmeballongen!

Men vi gir aldri opp!!! Vi kan tillate oss å være deppa en stund ja - trenger å få utløp for følelsene, men så er det på an igjen!! :-)

Sitat av Karsten Isachsen:

"Følelser er til for å bli sett, satt navn på, akseptert, opplevet og tappet for informasjon"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...