Gå til innhold

Tror ikke det er lenge igjen!


tiltiderensom

Anbefalte innlegg

Au au au!!! Ul termin på fredag 18. Gikk fire dager over sist. Gikk tur i går kveld med mamma, som er kommet for å väre barnevakt når det skjer. I hele natt og i hele dag har jeg hatt vonde menssmerter i mage, rygg og underliv. Au og off! Veldig ubehagelig å gå og föler på meg at det kan skje når som helst nå!

 

Er andre gangs og såååå lei av å väre gravid! Har ventet på vondter en stund nå, men synes det er litt skummelt nå når jeg kjenner det såvidt har begynt...gruer meg til smertene som venter, men ser veldig fram til å få alt overstått og möte lille prinsen vår!!! Jenta vår på tre venter spent hun også, hun sover dårlig og spör hver dag om lillebror kommer snart.

 

Jeg klarte det sist, uten noen form for medisinsk hjelp, og jenta var fire kg stor, så krysser fingrene for at jeg skal klare det denne gangen også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Oi så spennende! Massevis av lykke til. Og selv om det er slitsomt når det står på så er det noe man kommer seg gjennom og vips er man mamma til en liten baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så irritert! Ble rundlurt av disse maseriene, har fortsatt en del vondter og det er IKKE behagelig å gå, men det ser ut til at en födsel lar vente på seg.... er såå lei! Men får vel bare vente litt til da.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...