Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 av 8 egg ble befruktet, så i morra skal jeg sette inn på Riksen :-) Åh, som jeg gleder meg. Håper virkelig at 2008 blir året jeg husker med glede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig bra ut! Ønsker deg masse lykke til i morgen!:o))

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!! SÅÅÅÅ bra.. jeg krysser alt for deg.. nå må du kose deg masse i rugetiden og nyte dette her.. klem

Skrevet

Tusen takk jenter, jeg håper virkelig at dette går bra - da kommer jeg til å gå rundt å smiiiiiiiiile hver eneste dag. Som jeg gleder meg, endorfinene bare bobler. Håper alt går bra for dere også :-) her er det bare å krysse alt man har av fingre og tær...

Skrevet

Oi så flott da,gratulerer..og lykke til med innsetting og ruging :)

Skrevet

Kjempe bra....lykke til med videre deling og innsetting:o)

Skrevet

Masse lykke til Julie 73 ! Håper vi begge får et herlig 2008 med en fin stor mage;)

Skrevet

Så flott!!!!!!!!! Da blir du ruger på samme dag som Hegemus?!..........

Masse lykke til og klemmer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

masse gratulerer... håper alt klaffer... Lykke til i morgen! Håper også 2008 er året! :)

Skrevet

Da er gull-egget satt inn, og 3 på frys - resten var ikke bra nok, hadde bare delt seg i 2. Siden de var så fine fikk jeg bare ett egg inn, de andre var allerede fryst ned når jeg kom. Åh, det føles så herlig....Hegemus, hvordan gikk det med deg?? Lykke til alle sammen, dette er virkelig spennende - og jeg håper vi alle blir rugere. Ja, for nå er jeg faktisk ruger fra i morra da (?) :-) Ha en flott kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...