mamsemums <3 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har nå nettopp begynnt på vgs igjenn, siste året Hjelpepleien! Skal bare ta det sista halv året, januar - juni da Har ikke termin før i august, så jeg kommer til å klare å fullføre og ta eksamen før den tid!!! Men, nå har jeg allerede væt borte 2 1/2 dag, 2dager pga influensa! Og den halve dagen pga at jeg skulle på tidlig ultralyd... Å nå har jeg fått nokk en time til legen, å da kanj jeg ikke komme på skolen, pga avstanden.. Å jeg ar avhengig av transport, å da går det ikke noe buss.. Så jeg må ta fri hele dagen bare for at jeg kan komme til rett tid til legen på torsdan... Jeg får så dårlig samvittighet, nå har jeg vært så helldig å fått en plass på skolen så jeg få tatt det sista halv året, men.. Så har jeg allerede væt borte!?!? hoff..... Får vondt inni meg selv, dårlig samvittighet.. Med tanke på lærerne og de i klassen..... Er det noen som har opplevd forskjellige reaksjoner fra lærerne når dere har vært borte, pga graviditeten??
Mixå Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Heisann! Jeg er ikke gravid enda, men skjønner problematikken. jeg tror ikke du skal bekjymre deg så mye. Jeg tror lærerne har mer forståelse for at du blir litt vekke pga graviditet i stede for skulk! Uansett skal det en del fravær til for at du får nedsatt orden og atferd, og du kan ha en del fravær får det går utover karakteren. Visst du blir kvalm under svangerskapet kan det også hende at du blir vekke en del da også. men da kan det kanskje hjelpe å snakke med lærerne om hvorfor du f.eks e vekke osv for bedre forståelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå