Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Har tenkt litt på Cecilia Marie og Cecilia Johanne - hva synes dere om det? Evt. andre navn dere synes passer med Cecilia? Secilia?
Neijasså... Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Cecilia Linn (hihi...) Synes Cecilia (skriv det i hvert fall ikke Secilia!) bør ha et andre fornavn på max to stavelser. Som f.eks. Cecilia Helén Cecilia Mari (lang i) Cecilia Elén
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Cecilia Marie;-) Cecilia Johanne synes jeg blir for langt...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Marie er veldig vanlig som andrenavn. Ikke så veldig spennende. Cecilie Mari som en foreslo er fint. Ellers: Cecilie Hedda eller Hedda Cecilie Anna Cecilia Agnes Cecilie, men vit da at det er et navn fra et hørespill som har gått på NRK
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Enig i at Cecilia Marie er litt kjedelig, men Marie ville vært oppkalling da.. Ellers likte jeg Cecilia Louise :-) Men - ønsker meg kanskje et litt mer spennende navn enn både Marie og Louise. Noen flere forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå