Gå til innhold

sånn kan det gå... :-(

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått satt inn egg i fryseforsøk etter dag 20? noen som har erfaring med innsetting (EL i sen syklus)? eg venter på el fortsatt men den er ikkje kommet på dag 21. så er i tvil om forsøket blir avbrutt.. eg har fryseforsøk i naturlig syklus... noen som kan fortelle litt.... håper det...takk :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136545511-s%C3%A5nn-kan-det-g%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg tok fryse forsøk i naturlig syklus på haugesund sykehus.

På første ul så var folliklene(2 stk)15 mm . De ville jeg skulle starte med lh test samme dagen som var en fredag. Ingen lh utslag de 3 neste dagene så jeg ringte dem mandagen og spurte om jeg heller kunne sette eggløsnings sprøyte. Kom da inn til ny ul og folliklene var da 18.. Satt sprøyten samme kveld på dag 11 og innsetting på fredagen,dag 15 i syklusen. Ble gravid.

Har du vanligvis lang syklus? hvis ikke så er det ikke sikkert du har eggløsning denne mnd eller eggløsning kommer sent. Men ring og be om ny ul for å se hvor stor foliklen er, og få satt en hcg/ovitrielle sprøyte. Skulle tro at hvis du får satt eggløsnings sprøyte/ovitrielle så spilte det ingen rolle hvor i syklusen man var. Det er etter eggløsning hormonene dannes. det som er vitkig er at embryo blir satt inn på rett dag etter lh+ eller eggløsnings sprøyten.

Du må være tolmodig som ikke har ringt klinikken før....

Håper det ikke er for sent for deg.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...