Gå til innhold

DET GICK, JAG RUGER!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Først, TAKK før de uppmuntrande orden i mitt andre inlegg.

Jag trodde jag skulle svimma nær de sa att det siste egget nu hade klart sig. Tenk det gick fra 4 cell til 2 cell til 3 cell. Jag er helt distre nu, blev helt forfjamsad. Jag blev otroligt glad før att jag fick denne chansen, denne gangen får jag prøvd i alle fall.

Nu håller jag tummarna før mig sjelv + alle andre som er igång.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136545247-det-gick-jag-ruger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen lily01, så flott at det gikk!!!!!!

Gratulerer som ruger atter en gang:-D

Nå er vi igang igjen, ja, og jeg har bestemt meg for å ta det roligere på alle måter, prøve ikke å være for intenst mye her inne, men samtidig er det litt gøy også... Og har vesla mi i barnehagen mest mulig, det gjorde jeg ikke sist. Var egentlig litt sliten i jula, gitt... Så nå håper og ber vi igjen! Sånn er livet!

Annonse

Takk allesammen, jag kan bare ikke fatte det. Gud som jag har sovit, var helt slut nær jag kom hem

Det att de ikke øverlever kan va ett tegn på att de er noe kluss med eggen. Så vet ikke om det i tillegg påvirker att det ikke fester sig, vi får se nu får jag ialle fall prøvd. Allt såg mye finare ut denne gangen en førre, slimhinnen var bedre og egget hade delt sig fint, så vi ses om 10 uker sa han. Får bare håpe på att han har rett.

Augustbarn vill bare si så sant, så sant til ditt inlegg på den andre tråden. Håper du snart er igang igen og att du får bra uppføljning neste gang, Dette geller dig og Tullemor.

Tusen tack og masse klemmer tilbake

Hei lilly01, da var du i gang igjen!

Jeg skal heie på deg her fra sidelinjen. Vi prøver lykken i Danmark denne gangen. Håper å komme i gang i slutten av januar.

Håper Holst eller Magnus var stødige på hånden når de satte inn egget slik at det kan feste seg og bli der i 9 måneder. :):)

Lykke til !

Klem

Annonse

Jo tack , han sa i allefall att vi skulle ses om 10 uker,så han må ha varitganske stødig. Hi,Hi. Vi tar troligen en tur til Danmark vi og, viss dette ikke er guldegget,(men det er det). Så venter spent på dina resultater, apriljenta.

Tack anonimo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...