Maria8 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Begynner å kjede meg litt jeg.. Hva kan man finne på som er morsomt da?? Det høres sikkert ille ut, men jeg savner å feste! Skikkelig flatfyll!!!! Ikke bare det da, men å stå på ski, være opplagt, trene, spise det jeg vil, ha en ok figur, sjekke.. Driver å plager meg selv med å facebook-stalke BF og ser på hvor morsomt han har hatt det i helgen, party og ski, mens jeg ligger på sofaen og får energien min brukt opp lilletuppa vår som svømmer i ring hele dagen.. ITS NOT FEAR!! Bare et lite, urimelig hjertesukk..
annethe Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Tja si det.. Jeg må helt ærlig si at jeg ikke savner fylla. Har aldri vært så glad i det, men ble jo noen turer av og til. Jeg drar fortsatt ut med venninnene mine de kveldene jeg orker å bli med. De er som meg, på byen av og til. Ellers går vi ut og spiser, ser en film osv. Må jo legge til at dette er single venninner. Heldigvis (for meg) så har jeg noen av de fortsatt, hvis ikke veilled et blitt veldig kjedelig! Men sjekkinga er ikke helt den samme med kul på magen Men er engentlig ikke så mye å gjøre nei. Blir fort sliten av ingenting. Er sykelmeldt pga lavt blodtrykk (som heldigvis kommer seg veldig nå), så har jeg feks vært på besøk hos noen i ca 4-5 timer, sovner jeg med en gang jeg kommer hjem. Jula var koselig, men helt forferdelig sånn sett. Håper kanskje noen kan komme med noen forslag? Og noe som ikke er så altfor dyrt, har nok å bruke pengene på framover nå!
Maria8 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 Ja, jeg også er litt blant folk, men det blir ikke det samme.. Har vært to ganger på byen, men da var jeg bare redd for alle de brutale fulle personene som dultet borti magen min og sånn.. Så det blir ikke flere forsøk på det! Går en del turer sammen med venninner og har koselige besøk, hummerkvelder og lignende. Men trenger å gjøre noe SPENNENDE! For eksempel tok jeg med mamma på spahotell for å virkelig kose oss, med pleie og god mat. Jeg ble sittende å skule misunnelig på guttegjengen på tur som satt i boblestampen med hver sin øl og fyrte opp til kveldens moroheter.. Tror det er noe galt med meg, burde vel fine meg et håndarbeide eller noe, og være strålende fornøyd med det.. Men tror det meste grunner i at BF har det så moro hele tiden, går rundt og ser fresh ut og lever et aktivt liv, mens jeg ligger på sofan og forfaller.. Grrrrrrrr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå