Gå til innhold

Hva finner dere på?

Anbefalte innlegg

Sånn da har jeg nettopp vært hos legen og ble 100% sykemeldt i 3 uker, så får vi se derfra. Hmm.. Allerede litt rastløs jeg ;-)

3 uker er jo ikke såååå lenge, og jeg er i ganske god form. Men om det blir langvarig, hva fyller dere dagene med? Alle venninner er jo stort sett på jobb. Og det regner ute.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136544700-hva-finner-dere-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

rastløs ja.. hum, jeg rydder :) huset er fullt ev rotete skap å skuffer,vasker litt tøy å ombøblerer på pynte ting i stua :) det er veldig godt når man har tvunget seg til å gå en tur i regnet også. så kan man kose seg med et blad og en kopp god te og sånnt smått...

Ja, si d! Har jobbet kun 1 ussel dag i år jeg... Er sykmeldt nå og blitt arbeidsledig. Har termin 3.juni, så jeg har fri frem til juni 2009! Og jeg kjeder meg! Alle er på jobb, sitter mye på nettet å søker på barneutstyr og planlegger stellerom. Også er jeg på barneutstyrsbutikker å ser... å ser... og planlegger... å ser.. Blir gal snart, det er for mange muligheter... For ikke sove om nettene for jeg kommer på nye ideer hele tiden... Så døgnet er snudd... Skikkelig kjipt! Også strikker jeg... En oppsummering av mine dager og uker... Men det går ganske bra... Faktisk! Selv om jeg blir litt lat... Men jeg kunne gjerne tenkt meg at barnet snart skulle komme, så jeg hadde litt mer meningsfylte dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...