Gå til innhold

Rett til gradert sykemelding?? mest kynnere, men kvalme...

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig kvalm og spiser ikke så mye som jeg burde. Spiser for det meste knekkebrød og te, samt yogurt.. og noe frukt.

Men alt danner seg som en enoprm kvalme som kommer oppover svelget bare jeg ser på mat!! :-(

Jeg er blek som dagen er lang og spyr endel. Slapp er jeg og og kan sove halve dagen om jeg kan.

De siste dagene så har jeg kjent igjen symptomer på bekkenløsning og KYNNERE!!

Magen strammer seg og jeg er nødt til å sette meg ned og vente til det går over.

Men i min jobb er dette ikke så lett å få til.

Kynnere i uke 9 kan jo ikke være bra? kanskje opptil 10 stk iløpet av en arbeidsdag på 7,5 timer.

Har ikke vært hos legen ennå, men tenkte å dra dit å forklare situasjonen og høre om det er mulig med 50% sykemelding.. Da får jeg hvilt meg en dag imellom.

Noen som er sykemeldt her? Vil jo ikke det , men hvem skal man tenke på.. seg selv og mini i magen eller ha dårlig samvittighet ovenfor jobben?

Er litt lei meg..

Fortsetter under...

jeg er 40 % sjukmld. har ei jente på 3 år som trenger mamman sin. å jeg klarer ikke å være d hvis jeg jobber 100 %. spyr å sover. funker bra å være 40 % sjukmld. tenkte jeg skal redusere til 30% neste mnd. var spydde i 9 mnd med første ungen å var utslitt. denne gangen har jeg ikke tenkt å gjøre d.jobber 60 %

jeg er 50 % sykmeldt og angrer ikke på det, jeg har det mye bedre og har mer energi til jenta mi på 21 mnd. Ingen takker deg hvis du sliter deg ut, man skal ikke ha dårlig samvittighet når man føler at dagene blir bedre å jobbe redusert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...