Gå til innhold

Graviditetstest


lykkee

Anbefalte innlegg

Noen av dere som er blitt gravide som har vært borti at grav-test har slått ut positivt etter de minuttene man skal lese den av? har tatt to tester som har fåt en svak strek litt etter dette, lurer på hva dette kan bety?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Julie. Har sikkert sett 40 - 50 av nettopp denne typen sporsmaal for. De fleste har vist seg aa vaere gravide. Er nok smart aa droye testingen til over ikm og da heller spandere paa seg digetal. Lykke til, haaper du faar svaret du onsker deg og det paa rode rappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar miss misantrop!Det som er er at jeg tror at IKM er forbi, tror du det likevel kan være mulighet for bebis på vei ut fra det du har lest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror jeg. Mange som ikke tester positivt for en ukes tid over.. mange grunner til det. Av og til setter kroppen i gang en egglosning for saa aa ombestemme seg og man vil kunne faa positiv egglosnings tester og egglosnings utflod to ganger hvorpaa bare den siste gangen er en egglosning. Ergo kommer egglosning senere enn beregnet. Dette skjer gjerne med iherdige provere fordi stress kan utsetter egglosning. Noen kvinner produserer hcg langsommere enn andre I begynnelsen. Dessuten er det forskjellig sensitivitet paa sensibiliteten paa tester les litt paa www.pernille.info masse nyttig info. Ps la meg faa hore hvordan det gikk. Ps streken maa ha hatt farge for at det skal vaere haap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet ikke positivt før over en uke etter IKM. syntes og en av testene så bitte bitte litt positiv ut etter laaaang tid. Men da bestemte jeg meg heller for å vente 3 dager til og så var testen veldig positiv. Må være tolmodig:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for at dere gir meg håp selv om jeg tror det er liten mulighet, har ikke hatt så mange symptom,,,men er jo litt tidlig enda også.

anoona; hvor lenge ventet du før du så den svake positive streken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En annen ting jeg glemte aa si var at noen befruktede egg bruker lengere tid paa aa feste seg enn andre, men et egg bruker aldri lengere tid paa aa feste seg en en dag kortere enn lutealfasen din. Egget maa faa tid til aa feste seg for aa "stoppe" menstrasjonen. De fleste vil heller ikke spotte om de har blitt gravide, men helt uvanlig er det ikke. En ting jeg I allefall har laert er at man blir ikke mere eller mindre gravid av aa teste. Kvinner som tar en test for ikm for aa se om de kan drikke eller ikke har jeg aldri skjonnt. Man kan jo fint vaere gravid for ikm uten at en test slaar ut. Et annet tema er det vel at det sannsyneligvis ikke skader aa drikke for ettet 5 uke, ikke at jeg ville tatt den risken med mitt gull. Jeg er skeptisk til en skikkelig fylle kule for ikm, ja... (Og nei jeg snakker ikke om hysteri for en flaske ol eller et glass vin.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...