Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 hvor mangen uker er dere og hvor mye har dere lagt på dere??? legger man på seg mer med 2 enn men 1???? hater egentlig dette med vekt....
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Jeg tror ikke det er noen vits å henge seg opp i vekt, det er mange tråder her inne ang dette. Det viktigste er at du fortsetter og leve nærmest som normalt, kutter selvfølgelig ut det som en blir frarådet å spise. Noen legger på seg mye, mens andre legger på seg lite. Sånn er det bare.
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Ja det er noen tråder her inne på det med vekt men jeg svarer deg i alle fall litt. Det er ikke nødvendig at du legger på deg så veldig mye mer enn med en, det er veldig individuelt. Med en varierer det ofte mellom 8-25 kg så det er nok ganske stort intervall også med tvillinger. Selv er jeg i uke 19 og har lagt på meg ca 6 kg, hvilket legen er fornøyd med. Det skal tillegges at jeg ikke la på meg mye i begynnelsen da jeg var kvalm og ikke hadde matlyst. Nå spiser jeg normalt men holder meg unna alt for mye sukker (har ikke det der søtsuget så det går fint). Tror alt er ok så lenge man spiser noerlunde normalt.
nå er vi fem Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Veier mindre i uke 32 med to enn i uke 27 med en....... Men tror dette er fordi jeg har hatt så mye halsbrann at jeg ikke spiser så mye som da jeg gikk med en, og i tillegg så tar de jo litt mer da:-) Har uansett gått opp mange kilo i begge svangerskapene og det får bare være. Synes det er mye viktigere at kroppen fungerer som den skal og at de inne i magen legger på seg og trives. Det blir mange og lange gåturer etter fødselen og det gjør sitt til at formen blir bedre og at vekten peker nedover igjen. Men mannen min liker meg veldig nå som jeg er "myk og god" så da lar jeg vektøkning være vektøkning:-))).
Snart mamma til 4 Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg er i uke 15 i morgen å har gått ned 5kg. I mitt første sv så gikk jeg opp med en gang jeg ble gravid.. Men d var ikke så veldig mye da=)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 jeg er i uke 13 og har bare lagt på meg 1kg. er nesten litt overrasket, for jeg hadde ventet meg mer med tanke på den magen jeg har fått... men det kommer nok.. Må ærlig innrømme at dette med vekt bekymrer meg litt, men jeg skal jo tross alt ha to barn.... får bare legge seg i selene etter fødsel og leve sunt:-) Jeg har to svangerskap bak meg, så litt ekstra på kroppen har jeg allerede, Veide 80 kg på forrige kontroll... hjelp.....hihi
Sol med 2! Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Det varierer nok like mye med vekt når man går med to som når man går med en. Jeg er i uke 22 og har forløpig fulgt sammen mønster som når jeg var gravid med en. Gikk ned 3-4 kg de første 16-17 ukene og er nå oppe på samme vekt som utgangspunktet. Er ganske stor fra før jeg også, 83 kg. Hvordan det går videre, er umulig å si, men sist la jeg ikke på meg mer enn 5 kg. Håper jeg slipper unna de store vektøkningene nå også, men kommer det så får jeg bare ta imot.
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Fra uke 11 på første sjekk hos JM til andre sjekk 2 mnd etterpå (uke18) la jeg på meg fem kilo! Men så har jeg også blitt enoooorm rundt magen også! Gjør meg fint lite - jeg går gravid med to sneiper nå, trene får jeg tid til med vogn etter de er ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå