Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Salinakjeks, ritz, blåmuggost, mozarella, brie, kremoster, fiken, dadler, druer, paprika
Himmel og hav Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Det kommer jo an på hvor mange det skal være til, men når jeg lager til 4 voksne så pleier jeg å ha: 1 god brie eller camembert 2 blåmugg (vanligvis en Selbu Blå og en Pappilon roquefort) 1 vellagret Jarsberg 1 kremost med pepper 1 spennede ost jeg aldri har smakt før Tilbehør: Mini toast (husker ikke hva de heter, men de ser ut som små loffskiver) Ritzkjeks Startkjeks et godt brød røde og grønne druer stangselleri paprika fikenmarmelade (nyyydelig til ost) godt smør og masse rødvin....
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 camembert, brie reverend er god, ridder eller port salut. Diverse frukt er fint ved siden av. Et godt brød (valnøtt feks) og olje til å dyppe i. Visste du at ost og KJEKS er en norsk greie? I Frankrike, ostens "hjemmland", ser de rart på deg hvis du maser om kjeks...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Greddost Tine pepper kremost Salinakjeks Tapinikjeks med oliven og havsalt Blå druer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå