Gå til innhold

blødning i uke 12...:(


tartar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

 

Mange opplever blødninger iløpet av graviditeten, det er ganske vanlig....

Det trenger ikke å bety noe som helst, og det er sikkert ingen fare...men føler dere dere usikker eller hun har smerter i tillegg kan det jo være greit å ta en tlf til legen eller fødeklinikken for å bli beroliget!!

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være helt normalt, men ville tatt kontakt med helsesøster/ lege uansett. Jeg hadde selv småblødninger flere ganger i løpet av svangerskapet grunnet ømfiendtlig livmorhals. Eventuelt kan dere ta kontakt med privat klinikk for ultralyd om dere er bekymret. Vi var på Majorstuaklinikken for å se at alt var bra med baby grunnet blødning.

 

Masse masse lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å blø litt i de tre første mnd av svangerskapet. Kan jeg spørre om det var ferskt blod, og evt om hun hadde vært på do med nr2? Jeg blør ofte pittelitt på papiret etter jeg har "presset" (unnskyld detaljer..), og det er HELT vanlig pga at slimhinnene er ganske "porøse" når man er gravide, samt at det er mye mer blod som sirkulerer der nede nå.. Hadde hun noe smerter eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker om det var ferskt blod, men hun følte seg litt uvel og blødde litt mye faktisk. Hadde ikke smerter nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stockholms tjej

jag har hatt 3 blødninger redan og er 8 veckor på vei,men man ska ikke jobba når man bløder så hon borde gå hem og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at hun kom seg til lege, men det kommer nok til å gå bra skal dere se!! Vi krysser fingre og tær for at alt er ok!!

 

Lykke lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...