vimsa .-) på overtid Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg ble gravid etter flere års forsøk, har brukt både pergo og eggløsnings sprøyter uten å få til eggløsning, men så, i utredningen til IVF, fikk jeg tatt sånn laparoskopi, med brenning av eggstokkene (de stakk vel hull på egg posene eller noe) og da satt den på andre forsøk... Flere som har prøvd? Jeg er nå 35 uker på vei, og gleder meg til å treffe småen!!!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Ser du ikke har fått svar på innlegget ditt. Jeg har ikke PCO, men tenkte jeg skulle ønske deg lykke til med den lille som kommer snart!
rart76 Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har PCO og ble gravid på første forsøk etter laparoskopi (jippi!). Hadde brukt Metformin (slik at jeg i det hele tatt fikk mens) og flere runder med Pergotime før jeg ble operert.
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har PCO og ble gravid etter 2.IVF og 4. innsetting:-) Er 20+1 i dag og endelig halvveis:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå