Gå til innhold

var vist 2 der jo :-)

anja,R

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ja det blir det..

jeg har heller ingen erfaring met tvillinger så blir spenende dette da,,

har du barn fra før da.

jeg har en gutt på 3 så var på tide at han fikk søsken no da,

har du begynt å bli kvalm da,, hadde håp om å slippe unna jeg da,, men i dag fikk jeg det kastet mot mei,, uff kunne greid meg uten den da.

Gratulerer til både anja68 og Hilde !! :)

jeg er også litt lenger på vei,er 22 uker snart m 3 stykk,en gutt og to jenter

Dere er helt i starten,men jeg synes tiden går veldig fort,er jo ikke lenge sia jeg selv og samboern satt der laaang i fjeset :))

Nå er det bare glede,selv om kroppen begynner å bli veldig tung og mange plager melder seg.Håper allt går bra med dere,og lykke til fremover :)

takk for lykkeønskningene ;)

ja dette blir spennede litt for spennende akkurat nu hihi ;)

har 3 barn fra før 14,12 og 3 (15 september)

alle 3 jenter så håper ihvertfall at det blir en gutt denne gangen ;)

kvalmen kommer og går har 2 runder pr dag en rundt 11 og en runde rundt 16 på ettermiddagen håper bare det holder seg der ;)

har hatt mye spying med alle de andre 3 ,så er vel i grunnen pessimistisk til akkurat kvalmebiten hihi

Huff ja den kvalmen er ikke akkurat det koseligste,men den roer seg som regel etterhvert:)selv slapp jeg å kaste opp,men var veldig kvalm hele døgnet helt til ca uke 15,så roet det seg,har nå fått noe kvalme tilbake,men den er til å leve med.Det hjalp å drikke eple juice/nektar eller å spise eple,med en gang jeg kjente starten på kvalmen,hadde eple med meg overallt :)

Jeg har også 3 fra før,gutt 18, og jenter på 11 og 4,så har sambo en jente på 9,så her er det livlig til tider :) og livligere blir det hi hi,barna holder oss unge og spreke :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...