Gå til innhold

Utålmodig??

Anbefalte innlegg

Noen som begynner å bli utålmodige her, eller?

Jeg har ikke termin før i slutten av mars...... Føler det er så lenge til! Har masse kynnere som gjør dagene tunge, men er ellers frisk og oppegående heldigvis. Men denne utålmodigheten da..Kjenner at jeg virkelig lengter etter nurket!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136543011-ut%C3%A5lmodig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er utålmodig:) Har termin 8 mars. Føler det er en evighet til.

Skal pusse opp barnerom i helgen, og starter med å vaske klærne hans neste uke..må gjøre noe.

Er 100 % sykemeldt, så dagene kan bli litt lange,er vandt til og være på farten hele veien.

Men mest av alt så gleder jeg meg noe vannvittig til og se lille gutten min, hvordan han ser ut etc:) :) :)

Både ja og nei - har termin 29. mars, har en følelse av at hun kan komme litt før, og gleder meg veldig til å se henne! Samtidig tror jeg at jeg trenger tiden frem mot permisjon til å handle inn diverse utstyr, forberede meg mentalt på fødsel, skal på svangerskapskurs osv..... men det hadde holdt med en tre-fire uker til, men jeg må vel pent holde ut nærmere 10 :)

Nei denne gangen er jeg ikke utolmodig. Kart jeg gleder meg veldig til å treffe jenta i maven, men jeg vet at når hun har kommet blir det mye jobb. Derfor koser jeg meg enn så lenge med maven og klargjøring til hun kommer, og koser masse med andre jenta mi.

Desuten kommer hun for tidlig vil jeg ikke få permisjon helt ut dette året, så jeg håper hun kommer til termin.

Nei, jeg er ikke utålmodig!

Fikk første barn i uke 33, og det var ikke bare moro!

Så en klynkende blå klump bli bært ut av rommet. Fikk høre at det gikk bra, men måtte vente til neste dag med å se henne.

Det synet var litt tøft for en ung nybakt mor.

En bitteliten baby i kuvøse, altfor stor bleie til tross for at det var prematurbleie, masse ledninger overalt, apparater som sto og ulte rundt deg..

Etterhvert ble dette hverdagen. Hver gang en alarm gikk, lurte du på hvem som sluttet å puste, godt det ikke er mitt barn og håper det gikk bra med den andre...

Fire lange uker lå vi på sykehuset, og da vi endelig fikk henne hjem for en natt, sluttet hun å puste.. Bilen har nok aldri gått så fort før. Det gikk bra.

Nå er den bittelille babyen blitt 7 år, frisk aktiv, lengre enn mange på samme alder og foreløpig uten senskader.

Er snart 33 uker på vei nå (søndag), og håper den lille ikke har like dårlig tid som storesøster!!

Knip igjen så lenge som mulig, jenter!!

Annonse

Ikke så utålmodig denne gangen, synes nesten det går litt for fort. Men vi gleder oss selvfølgelig masse!

Har termin om 48 dager, så det betyr jo at jeg er høygravid om 8 dager.

Holder på å ta lappen (litt sen med den), og håper å få tatt mest mulig før fødselen. Sikkert litt derfor jeg synes det går fort også.

Nei er ikke utålmodig i det hele tatt. Har termin 03. mars og jeg synes tiden har gått utrolig fort. Sikkert pga jeg er i full jobb og har lite plager. Sikkert annerledes for dere som er sykemeldte og har plager. Blir vel en del venting da?

bare gleder meg jeg....syns tiden flyr avgårde,så jeg nyter virkelig denne tiden med den skjønne magen min :o) så stuller & duller jeg rundt i huset,forbereder til tulla kommer,drar på litt shopping innimellom......dette er en deilig tid :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...