pandabjørn Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 fikk et tips i går at vi kan kjøpe klistremerker med 1,2,3,4,5 osv å sette klistrelapp på gave 1 = kaffetrakter + kortet + esken (får tallet 1 på seg) så kommer gave 2 som får tallet 2 osv synes det var et lurt triks.. men vi vet jo ikke hvor mange gaver vi får så det må bli ganske høye tall jeg må kjøpe... håper dere skjønte hva jeg menter..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 kan jo bare skrive på tallene selv, så slipper en å tenke hvor mange tall en må kjøpe:-)vi kjøper sånne små runde klister og skriver på!
pandabjørn Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 ja det fikk jeg greie på av ei venninne jeg snakket med nå...de hadde også gjort det på den måten
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 i bryllupet vårt i sommer kjøpte vi en liten notis bok, hvor de som pakket opp gavene skrev inn nummer på gave, og satt en litt hvit lapp på gavene hvor de skrev samme nummer som i boka, i boka skrev de også hvem gavene var fra og hva de var.... og for og være helt sikkre skrev de også på kortet hvilken gave som hørte til.... de hvite lappene var greie og få av gavene etterpå også, de hadde satt dem under og på baksiden av ting da. vi var veldig fornøyd med vårt system, for når vi skrev takkekort så var det så enkelt og vite hva vi fikk av alle sammen. vi valgte og bruke hvite lapper siden det var 80 gjester og fikk veldig masse gaver utenom også... så da hadde vi i allefall nok lapper.
Tweak Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Kjøp merkelapper som dere kan skrive på nummer selv, i tilfelle det er to gaver som er pakket inn sammen og skal ha samme nummer. Da kan dere bare lage til en lapp til med samme nummer. Det kan jo være lurt å skrive nummer på en del av merkelappene før selve bryllupet, for det kan være ganske heftig med utpakking helt i begynnelsen. Men tildel denne oppgaven til noen, som pakker ut det som kommer og lager til gavebordet mens dere er til fotograf. :-) da har folk noe å gjøre på i mens! Sist bryllup jeg var i, så hjalp jeg til med å sette ut gavene selv om jeg ikke hadde nettopp den oppgaven, bare fordi det var så mye! (de tjente inn igjen bryllupet, for å si det sånn!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå