Gå til innhold

Da har jeg startet med 3 dagers kur :)))


Snuppa_00:13 og Gutt_16:28

Anbefalte innlegg

Denne kuren skal mann følge i 3 dager så spise vanlig men ikke alt for store mengder med mat, og fortsette med 3 dager på kur og 4 med vanlig.

 

I dag er jeg 73 kg så får vi jo se om den er så god som de sier den er.

 

Jeg ammer og vet at jeg ikke skal slanke meg hardt, men man spiser 3 ganger om dagen og jeg kan ikke si at jeg spiser så mye mer mat men dette er kjempe motivasjon mot søtt.

 

Vet det er kun 2,5 mnd siden fødsel men jeg hater kroppen min og ser meg nesten ikke i speilet lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg har også startet på den kuren idag,d verste syns jag var grapefrukten!trudde faktisk at jeg sku gå kjempe sulten hele dagen,men d gikk greit,bare litt sulten nu mot kvelden(som vanlig!)spennende om d funker!hold meg oppdatert!

 

mor til 2 gutter:

1. dag:

Frokost: 1/2 grapefrukt, 1 stk. ristet brød, 2 ts peanutt smør.

Lunsj: 1/2 kopp tunfisk, 1. stk. ristet brød.

Middag: 2 skiver kjøtt ( 85 g ) valgfritt, 1 kopp grønne bønner, 1 kopp rødbeter, 1 lite eple, 1 kopp vaniljeis.

 

2. dag:

Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød, 1/2 banan.

Lunsj: 1 kopp cottage cheese, 5 stk. saltet kjeks.

Middag: 2 pølser i brød, 1 kopp broccoli, 1/2 kopp gulrøtter, 1/2 banan, 1/2 kopp vaniljeis.

 

3.dag:

Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød.

Lunsj: 1 stk. cheddarost, 5 stk. salte kjeks, 1 lite eple.

Middag: 1 kopp tunfisk (oliven er godt til), 1 kopp rødbeter, 1 kopp blomkål, 1/2 honningmelon, 1/2 kopp vaniljeis. Denne dietten er det viktig at du følger nøye. Dette er fordi den er nøye sammensatt og fordi det vil forgå en kjemisk nedbrytelse i kroppen din.

åltider. Du kan drikke vann, te og kaffe til og utenom måltidene, men ikke noe annet. Denne dietten skal du følge 3 dager av gangen, på disse 3 dagene vil man gå ned ca 5 kg . Etter disse 3 dagene skal man igjen spise normalt, men ikke mye mat. Etter 4 dager med vanlig mat starter man igjen med 3 dagers dietten. Hvis du er flink og følger dietten nøye, så er det mulig å gå ned 20 kg pr mnd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte avbryte kuren på tirsdag av ren fortvilelse, var på sykehuset med snuppa og hun måtte få lic ortose (pute) på hoftene. Jeg gråt og gråt hele dagen siden hun gråt (noe hun ellers aldri gjør) og hun hadde vodnt. Så hele kuren gikk i vasken. Nå to dager etter har både mor og barn roet seg ned og vi starter igjen.

 

Det verste er grapefrukten og jeg skal spise frokost nå men gruer meg til grapefrukten, vi får jo se om den virker jeg skal holde dere oppdatert.

 

Siden man mister en del vann drikker jeg minst 2 l om dagen, kroppen min krever veske siden jeg ammer og blir tørst hele tiden.

 

Er det flere som går på denne kuren????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde den før jul en gang. Bare tull. Gikk ikke ned noe... Veier også 73 kg.. Men kanskje den virker på andre...? Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg prøvde den sist veke. Vegte meg etter 3 dagars kur og hadde gått ned ca 2 kg :) Men orke ikkje gå fleire ganger på den. Tunfisk og grønne bønner er ikkje noko for meg...

 

Lykke til :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veide mæ idag etter 2 daga,å hadde gådd opp 400 g,ikke mye,men fant ut at nei,den kuren funker ikke på mæ...:(( e så lei at ingenting funker!!!å de diettene som varer i flere uker klarer æ ikke!!blæh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke veid meg men det føles ikke som om jeg har gått så mye ned.

 

Synes egentlig at kuren er helt grei, siden jeg klarer å spise tunfisk men vi får jo se om den har virket i det hele tatt når jeg veier meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...