Gå til innhold

Uke 41....ble skremt av infoen på Din egen side!!


Gjest VerdensHeldigsteMamma

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Denne uken kunne jeg lese at morkakefunksjonen er nedsatt, så man må følge med at det hele tiden er liv inni magen. Flere som syns det var skummelt?? Ble helt nervevrak jeg....klarte nesten ikke puste, for selvfølgelig er det helt stille der inne! Og det til tross for at lillegutt pleier å være på sitt mest aktive nå om natta. Huff....dette syns jeg ikke var moro. Har drukket kaldt og søtt, dultet borti magen, ligget i diverse stillinger, spist sjokolade for å vekke han - og OMSIDER fikk jeg et bittelite dult til svar. Men har fortsatt litt høye skuldre. Enn om han ikke har det bra der inne? Jeg vil ha han ut NÅ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare kommet til uke 40 selv, så har ikke lest det. Men det hørtes jo litt skummelt ut, ja! Sånt gjør jo at en begynner å tenke og kjenne masse.. Hvordan har det vært siden? Kjent mer liv der inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ble litt skremt av det som stod skrevet der. Skal til jordmor i dag, så da skal jeg samtidig spørre om dette. Kan ikke huske å ha lest dette forrige svangerskap. Men hvis dette er normalt kan det jo ikke være farlig for babyen. Og dette gjorde visst at fødselen ble startet også. Er også vanlig at babyen blir litt roligere på slutten da. Nurket mitt er helt ut av det "vanlige" mønsteret om dagen. Før var det mye liv bare på kvelden, men nå sparker den mye når jeg er ute å går osv. Ikke så lett dette her nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert - jeg hadde min på søndag - begynte å tenke på om jeg hadde kjent noe liv i det hele tatt, uten å egentlig komme på noe... Sto opp på natten og drakk sterk saft jeg også. Hadde helt sikkert kjent bevegelser, i går var det i alle fall full aktivitet igjen.

 

Det kan hende vi ikke skal lese alt som står her helt bokstavelig?? men, det er nok lurt å være litt obs på bevegelser uansett. Det er jo land der man ikke får gå mer enn en uke over termin pga risiko for komplikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i det.. men her er han nå aktiv for tiden så jeg regner med at alt er bra. men jeg også vil ha han ut fortest mulig nå.. blir nervøs av å bare gå og vente

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lett å la seg skremme når man er så när målet, men husk at det også er trangt der inne, og at de sover en del. Går nok bra skal du se! Jeg har termin to dager etter deg, og venter i spenning (föler det skjer snart!). Mye fölelser og mange tanker for tiden...

 

 

Masse lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...