Gå til innhold

Hvordan kapre en opptatt mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har falt en gang... men holder likevel fast ved det som var, følelsen jeg hadde, jeg klarer ikke å gi slipp på den, og vil ikke heller.... jeg må bare passe på at den ikke vokser av seg selv og lurer meg med tiden....

Men, uansett, selv om jeg drømmer, har jeg ikke de store forventningene eller forhåpningene... For å si det slik, jeg tror vel ikke akkurat at jeg vil lykkes i dette....

Men, jeg tror på kjærligheten, og holder fast ved den så lenge jeg kan....

Skrevet

Faren er å bli forelsket i den følelsen, og så er det ikke noe å hente hvis du faktisk får han...

Men nå orker jeg ikke flere A'er og ingen B'er, selv om jeg skjønner at du ikke vil røpe alt, he he

Så jeg får heller gi meg og legge meg inntil mannen min :-)

Skrevet

Kjærlighet gjør en destruktiv...

Men, du mener man selv skal holde ut et ulykkelig forhold, for barnas skyld....? Det synes jeg ikke er helt konstruktivt... Vi lever bare en gang....

Ikke det at han behøver å ha noe ulykkelig forhold, men hypotetisk sett...

Uansett ville jeg ikke ha ønsket at han, hypotetisk sett, brøt ut av noe forhold på grunn av meg. Jeg ville ikke ha ønske å stå i den andre enden, en annen ende han tok tak i for å surre opp livet igjen. Nei, jeg ville ikke ønske å være en del av den prosessen. Jeg ønsker bare at han tar stilling til om han er lykkelig i livet eller ikke. Alt for mange mennesker stopper aldri opp for å ta og føle på det - lar alt bare gå sin vante gang, og kan gå glipp av mye lykke....

Skrevet

Jeg vil bare være sikker på at han er lykkelig - med eller uten meg.... Jeg vil at han skal være lykkelig..........

Skrevet

Jeg forsøker så godt jeg kan å ikke forelske meg i følelsen... og det er derfor jeg må se ham igjen!!!! Så jeg kan verifisere....

Jeg kan nok ikke gi alle B'er - det blir for privat [som om ikke dette har vært privat nok!].

Sov godt - heldig du som er i et lykkelig forhold :-)

Skrevet

Ja... Det har jeg gjort :) Hvordan.. Vi var ment for hverandre :o)

Skrevet

Skjønner det...

Men gjør deg selv en tjeneste og gi slipp littegrann. Det er fort vanskeligeigere ann man tror fordi man lar det få skikkelig fotfeste, og det overtar både hodet og hjertet.

Gå ut fra at han finner veien til deg hvis han ikke er lykkelig der han er. Det å gjøre noe aktivt, selv om det ikke fører til noe forhold, kan skape usikkerhet i det forholdet han er i nå. Og så helt unødvendig.

Mannen min har gitt klar beskjed til en jente en gang, men det var ikke så hyggelig at hun sendte meldinger og prøvde å være en "venninne". For det var tydelig at hun ønsket noe mer.

Mitt motto i livet er: Gjør hva du vil, så lenge det ikke skader/sårer andre :-)

God natt

Skrevet

.. jeg får prøve å gi slipp på dette...

.. og la tiden vise...uten å ha noen forhåpninger....

Skrevet

ja... det var nettopp det..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Skrevet

Ble vi enige alle sammen, eller er det noe det er tillatt å gjøre for kjærligheten...?

• 2 uker senere...
Skrevet

Give it a try:-9)

Tviler på han velger DEG istenfor samboeren/kona si!!!!

Skrevet

Ja, selvfølgelig har jeg det... Trengte ikke gjøre noe, utenom å være ung, uskyldig og lekker :-)

Forøvrig anbefaler jeg å tilby ham det hans inngrodde kjipe kjerring ikke gir ham!

• 6 år senere...
Skrevet

en opptatt man skal man aldri karpe... Her slår den gyllende reglel inn: gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. Sett deg i kjerringa hans sine sko, ville du likt hvis noen kom å tok mannen din bare sånn rett forran øynene på deg? naha finn deg andre mannfolk fins mer en nokk å velge uti der ute...

Skrevet

Selvfølgelig ikke!

Kun veldig naive mennesker som gjør slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...