Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #51 Skrevet 16. januar 2008 jeg ønsker ikke å gjøre ham ulykkelig - ikke noen andre heller.........
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #53 Skrevet 16. januar 2008 Synes du det er så lurt å splitte et forhold der det er en unge inn i bildet? Er det ikke beste for ungen å være sammen med mor og far?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #55 Skrevet 16. januar 2008 om jeg ikke tar helt feil bor ikke lengre mor og far sammen....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #56 Skrevet 16. januar 2008 hahaha håper det ikke er MIN mann du vil kapre da..for da har du ikke en sjans
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #57 Skrevet 16. januar 2008 så han er i et annet forhold da med ei anna ei? Bor de ilag da? har hun barn?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #58 Skrevet 16. januar 2008 Altså, hvordan kjenner du denne mannen? Er det via noen må du jo se til å komme i kontakt med den personen.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #59 Skrevet 16. januar 2008 ikke via noen....... hvilket gjør det litt vanskeligere...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #60 Skrevet 16. januar 2008 hva gjør jeg da? bare sitte her og drømme meg bort til jeg er helt borte...?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #61 Skrevet 16. januar 2008 Via jobb? Kjenner du dama? Er det naboen, det må da finnes en link....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #62 Skrevet 16. januar 2008 Ikke noe..er han ment for deg..så blir det slutt mellom han og dama på naturligvis og så vil han tilfeldigvis på en måte komme til deg.. Visst ikke, så er han ikke ment for deg
KaMa Skrevet 16. januar 2008 #63 Skrevet 16. januar 2008 Det er destruktivt å legge seg etter en annen sin mann/kvinne, dersom h*n ikke helt åpenbart ønsker å være sammen med deg. Det kan h*n forsåvidt gjøre, men med mindre du syns det er toppers å nøye deg med å være nr to, så virker det på meg som ganske lite konstruktivt. Og så regner jeg med at dersom du får snøre i bånn, at du ikke vil plage deg selv nevneverdig over hvorvidt fyren er trofast mot deg.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #66 Skrevet 16. januar 2008 Da må du dra på jobben hans igjen da vettu.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #67 Skrevet 16. januar 2008 ikke så langt i fra hverandre, men ikke akkurat sånn at jeg ferdes akkurat der han bor... med mindre jeg benytter meg av turområdet i nærheten der...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #68 Skrevet 16. januar 2008 er ikke helt sikker på om jeg klarer å finne på noen unnskyldning for det...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #69 Skrevet 16. januar 2008 .. det er en severdighet der også av et slag... kanskje det ikke er så dumt å ta en tur dit, en gang i blant..!?? Ville jo være rimelig tilfeldig om vi skulle møtes - rimelig liten sannsynlighet faktisk... men verdt et forsøk? Eller er det sleipt det også? Er ALT sleipt egentlig?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #72 Skrevet 16. januar 2008 He he, begynte nesten å lure på om jeg visste hvem du var, men det er visst en annen sklie som har prøvd forgjeves å "flørte" med mannen min.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #73 Skrevet 16. januar 2008 ... men om man virkelig tror på kjærligheten så ser man litt annerledes på det. Det er ikke slik at man nødvendig vis er skapt for hverandre de man måtte møte og bli sammen med. Fordi vi alle er så forskjellige så finnes det også gradsforskjeller av kjærlighet i forholdet. Jeg er på jakt etter den STORE kjærligheten, og det er da ikke sikkert han virkelig har funnet den virkelig STORE kjærligheten, selv om han er i et forhold to trives der... Kanskje tar han til takke med en litt mindre grad... Altså, dersom det, mot alle odds, skulle da vise seg å bli oss to, en gang langt inn i fremtiden, så kan det jo være det er den virkelig store kjærligheten i mellom oss, da vil han jo være trofast i mot meg... Det er jo ikke slik at alle som har brutt et forhold tidligere ikke kan være trofaste - det kommer jo helt an på. Og jeg har sågar ikke tenkt å innlede noe forhold til ham så lenge han er sammen med en annen.... Jeg vil bare bli litt mer kjent med ham, så jeg kan ta og føle litt mer på kjemien i mellom oss... Å være nummer 2 er utelukket og ikke noe drama ønsket...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #74 Skrevet 16. januar 2008 jeg vet ikke så mye, annet enn at hun er en del yngre enn ham... nei, tror ikke hun har barn nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå