Gå til innhold

Hvordan kapre en opptatt mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ville ikke ha blitt oppfattet som tilfeldig, så da måtte jeg ha gjort det for å prate med ham.... - det blir litt for direkte....

vet da neimen om det er noe jeg kan gjøre?

Skrevet

Høres ut som det beste er å roe ned litt, la skjebnen styre litt.

Det er to barn inne i bildet, Små går jeg ut ifra? Gjør deg ferdig med forholdet ditt og la livet gå son gang en liten stund :-)

Skrevet

Altså, jeg blir mer og mer overbevist om at du er destruktiv.

Med et sånt syn på kjærleiken så er du dømt til å bli skuffet.

Og hvis du ikke ser at en fyr som har familie ikke er noe å legge seg etter, uansett hvor mye du mener det er Love med stor L, så er det jo bare trist.

Det sier noe om verdisyn og menneskelige kvaliteter hvilke valg man tar.

Har man satt barn til verden så bør man ta seg av dem også, på best mulig måte. For de fleste betyr det å gi barnet en forutsigbar og trygg hverdag.

Er han villig til å røske ungen sin ut av en trygg hverdag pga en annen kvinne, så sier det altså ganske mye om hvilke verdier han har.

Og sånn som du fremstår, så virker det som du tror kjærlighet er noe ekstremt rosenrødt og romantisk. Du er jo dømt til å måtte innse at sånn er ikke livet på ordentlig.

Skrevet

Med tanke på hva hun skriver om hans arbeidsplass kunne det vært festlig om det var min mann.

Han jobber på lukket psykriatisk avdeling;)

Kanskje hun må legges inn igjen for å treffe ham igjen?!

Vi har forøvrig fine turområder i nærheten også, men lite annet spennende;)

Skrevet

... kanskje mest riktig å gjøre de riktige tingene i riktig rekkefølge - som du sier...

og ha et aldri så lite håp på skjebnen... dersom det skulle finnes noe sånt...

Skrevet

hehe! nei, det er nok ikke han!! :-)

men det hadde i så fall gjort det hele enda mer interessant!

Skrevet

Må jo innrømme at nysgjerigheten er vekket nå...

Hvordan hadde det seg at dere snakket sammen de to gangene, da? hvordan klarte tilfeldigheten å hjelpe deg? ;-)

Skrevet

litt usikker på om jeg kan gjøre meg nytte av de tilfeldighetene, hvorav den første var noe mer tilfeldig enn den andre.... ;-)

Skrevet

nei, dette må du utdype! Nå er jeg jo så engasjert! Og slapp av, har ikke snøring på hvem du er, men jeg liker en fengende historie :-)

Skrevet

er ikke helt sikker på hva mer jeg skal si....

... annet enn at jeg nok høres rimelig desperat ut... tenk om han leste dette da!

Skrevet

Rimelig liten sjanse... de fleste jeg kjenner av begge kjønn har aldri hør om disse sidene engang.

Ikke meningen å mase, men jeg blir lett revet med :-) Og selv om jeg mener at du ikke bør gjøre noe som kan såre noen, spesielt lage kaos for to barn, så ble jeg engasjert i storyen her.

Noen sjanse for at han dukker opp på din jobb, da?

Skrevet

det jeg kan si, er at det hele på en måte er litt avklart i mellom oss, siden han er i et forhold, men likevel... jeg tror han liker meg.... uten at det vil lede noe sted........

jeg vil bare han skal like meg litt til!!!!! fordi jeg likte ham så godt!!!!

Skrevet

han dukker definitivt ikke opp på min jobb! :-)

Helt enig med deg i at jeg egentlig ikke bør gjøre noe, det ville ikke vært helt meg heller, men hvor mye og hva kan kjærligheten rettferdiggjøre?

Skrevet

... han ble forøvrig sjarmert av min opprinnelige fremgangsmåte, hvor jeg selv ble noe overrasket over meg selv.... Men, hva hjelper det da, når han er opptatt!!!

Skrevet

Avklart i som at dere har snakket om det? At dere liker hverandre men ikke kan bli noe mer?

For da har du jo svaret ditt der :-) Da har han tatt sitt valg, mener jeg

Skrevet

Kan ikke noen sende ham denne linken da? Så vil han enten:

1) synes jeg er helt og fullstendig 'nuts'

2) eller forstå alvoret i det....

Skrevet

Opprinnelige fremgangsmåte? sjekket du han opp, da?

Skrevet

Jo, hvis du vil legge ut mailadressen hans så :-D

Skrevet

ja [fnis] vi har snakket om det [herregud, rimelig pinlig]

Angående hans valg, ... ja, men alt er relativt... det er et valg basert på situasjonen akkurat nå... Jeg kjenner jo ikke situasjonen hans godt nok. Kanskje lever han ikke i et så alt for lykkelig eksteskap, eller kanskje har han funnet en ny flamme som ikke er av den vedvarende... jeg vet jo ikke... så lenge jeg ikke vet er det håp.... om han bare kjente meg litt bedre...

Men, det er klart, det kan være han er fremdeles lykkelig gift, eller nyforelsket i et nytt forhold. Han svarte meg aldri på om han var lykkelig, og heller aldri på om han var gift... Men han var lykkelig over å ha et lite barn.... og lurte på om jeg var det samme...

Skrevet

sjekke opp og sjekke opp - har aldri skjønt hva 'sjekke opp' egentlig betyr og innebærer, men noe gjorde jeg... - hvilket skapte en rimelig pinlig situasjon - i hvertfall for min del....

Skrevet

Hvor lenge er det siden du traff han, da?

Kjipt å gå sånn i flere mnd'er, mener jeg. Og kanskje bygger du det opp fordi du ikke VET. Og da er det så mye lenger ned å falle.... Kan det ha skjedd så mye i mellomtiden?

Skrevet

ikke så lenge siden, dessverre, hadde vært enklere om det hadde gått lang tid.............................................................................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...