Gå til innhold

Hvordan kapre en opptatt mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du gjort det? Hvordan?

Skrevet

Du får prøve.

Om du er utro med han og dere blir sammen etterpå har dere hele 0-5% sjangse for å få deres forhold til å fungere.

Eller du rett & slett bare snurrer han rundt lillefingeren din, han forlater kjerringa si for deg... samme odds.... 0-5%... Ikke særlig oppløftende.

Men lykke til da ;)

Skrevet

Send meg en post så skal du få en oppskrift jeg i heksesamlingen min. Ps anbefaller deg å finne vingen til en flaggemus. Siden det er vanskelig, men den skal være oppi gryta så greit å starte med det som tar tid!

Skrevet

Hvorfor i all verden vil du kapre en opptatt mann?

Tillit er en viktig del av et forhold, og hvordan kan du noensinne stole på en som bedrar?

Skrevet

Siste jeg ville had er en mann som var utro mot kona/samboeren, de gjør det som regel igjen senere.

Skrevet

synes ikke du er mer verdt en å løpe etter en opptatt mann??

her stakk far fra meg og fem barn til fordel for ei ny dame, jeg fatter ikke at hun tørr å være sammen med han. 90% sjanse for at han gjør det samme med henne..

Skrevet

Ring kona hans og spør om du kan overta han.

For alt du vet kan det jo hende at hun gjerne vil bli kvitt han...

Ellers så kan du jo prøve å kapre en som ikke er så opptatt.

Skrevet

Uff da - visste ikke oddsene var så små - tenkte på en litt diskret variant da, så bare jeg vet om strategien!!! :-)

Skrevet

flaggermus - ikke noe problem - masser på hytta...

Skrevet

hva mer skal i heksebrygget? Og hvem skal drikke den? Skal jeg lure det i dama hans?

Skrevet

hadde ikke tenkt at han skulle få lov til å bedra - bare begynne å like meg og finne ut sjæl hva han vil her i livet....... Finne ut at jeg er den mest riktige for ham!

Skrevet

Jeg ville ikke tillatt ham å være utro....

Skrevet

høres kanskje litt desperat ut... men jeg føler vi passer sammen...................

Skrevet

Hva heter forresten den filmen med de to kjempekjente skuespillerne, særlig hun (hun med det lange håret vet dere), som var gift på hver sin kant. Møtte hverandre ved juletider var det vel i en bokhandel eller noe slikt..... Nå har jeg ikke sett hele filmen, så kan ikke gjenfortelle i detalj, men det var noe med at hun måtte ta et valg, og bestemte seg for å gå i fra mannen sin, men rakk da ikke frem til den andre mannen i tide før han reiste. Hun holdt på å bli påkjørt av toget på veien. Og så møttes de til slutt da, tilfeldig. Og fikk hverandre. De hadde da begge gått i fra sine respektive....

Utrolig koselig kjærlighetshistorie.... sånn vil jeg ha det også!!!!! Bare hvordan..... Jeg ønsker ikke å være sleip. Ønsker bare å bli bedre kjent så han også skjønner at vi er ment for hverandre...

Skrevet

Tror ikke han er gift lenger, tror han er sammen med en annen... Er det lov å håpe det ikke varer?

Skrevet

hehe :-)

om det bare var så vel...

noen tips - skal jeg snike meg rundt og tilfeldigvid poppe opp der han er, skal jeg sende ham sms'er, mails, hva filler'n for å bli gjort synlig?

Hva er det som sjarmerer da? - Uten å tråkke over streken, i forhold til respekt for ham og hans nåværende kjæreste.....??? Trenger virkelig noen tips altså.

Skrevet

Spørs jo hvor du har ham tilgjengelig. Det holder gjerne med å være normalt hyggelig og interessert, ikke klebrig enig eller klebrig tilstedeværende med stirrende hundeøyne...

Skrevet

Hvis du har fulgt med litt, så vet du at det regnes som å gå litt over streken overfor hans nåværende forhold ved å drive å sende meldinger, maile, ringe osv... Sånne som deg lager bare kvalm, og jeg synes ikke du fortjener at han "oppdager at du er den rette".

Han er kanskje fornøyd med det han har, mens du bidrar med å være et uroelement som kan lage større skade enn du tror. Selv om det ikke skulle bli noe fysisk mellom dere.

Jeg liker deg ikke, jeg. Og det håper jeg ikke han gjør heller. Han burde ikke det.

Skrevet

Tilbringe litt tid sammen kan sikkert hjelpe. Ellers heter dama i filmen Marryl Streep eller noe sånt.

Skrevet

Skjønner så absolutt hva du skriver - men finnes det en hyggelig og ikke-sleip måte?

Skrevet

og jeg har ikke vært noe uroelement....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...