Gå til innhold

Jeg er gravid igjen...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

med nr 3 på under 4 år.

Og nå sliter jeg så fælt!

Mannen min er delvis sykemeldt,har vært det lenge.Jeg jobber mer enn fullt,tar meg av to små på 3,5 og 1,5 i tillegg til hus,dårlig rygg osv.

Vi er på husjakt,men har kanskje ikke mulighet til å kjøpe pga at mannen min muligens ikke klarer å jobbe fullt videre fremover.

Og økonomi,den har vært dårligere fordi jeg har valgt å jobbe redusert med to små.

Og jeg er vannvittig sliten! Sover ikke hele nettene da den minste fortsatt våkner et par ggr om natta.

Mannen min sa at han mener abort er beste løsning for oss nå,pga alle tingene jeg har nevt i tillegg til at vi har slitt litt i forholdet.

Og jeg er jo enig,ser at det kan bli veldig mye på meg.

Mannen min har aldri hjulpet meg særlig med de to vi har,så jeg vet alt vil falle på meg.

Tom legen min,som kjenner situasjonen vår,sa at i mitt tilfelle var det kanskje det beste.

Jeg er kun 8,5 uker på vei.

Men jeg sliter så fælt med tanken på å fjerne,syns det er egoistisk av meg og føler meg som en gjennom ond person som i det hele tatt kan vurdere å gjøre noe sånt!

Selv om all fornuft sier at jeg trenger kreftene jeg har til å ta vare på de jeg allerede har.

Vi har totalt 5 barn,med de to sammen og de vi har fra før.

Måtte bare skrive det et sted,jeg bare gråter og gråter.

Er også redd for å slite etterpå,men også for å bli alene med tre små...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. Du har en del å tenke på nå skjønner jeg..

Det er ikke lett å ta en slik avgjørelse.. Er inne i mitt 3 svangerskap selv nå.. tok abort sist gang, så har bare et barn nå.. Men blir alene med 2 når nurket imagen kommer til verden.. Det var vanskelig å ta abort, men det var til det beste for oss da... Nå vet jg ikke hvor gammel du er? Men dere kan evt få et nytt barn etterhvert? Eller så holder det kankje med de 5 dere har tilsammen?

Du må selv bestemme hva du skal gjøre.. Vet det ikke er lett.. Men tenk på positive og negative sider og vei de opp i mot hverandre.. Det hjalp meg sist gang.. Det er ikke ego av deg å ta abort.. Du gjør evt det fordi du vil ha krefter nok til å ta vare på de du har fra før... Det er ikke alltid det passer seg å få et nytt barn vet du..

Masse varme tanker til deg!! Lylle til :)

Skrevet

Skjonner godt at det begynner aa slite paa forholdet jeg. Ville forst aa fremst sykmeldt meg fra de to jobbene en lengere periode, jeg- du sier jo du har vondt I ryggen. Saa faar du sette deg ned aa tenke over om du kan leve med dette barnet og om du kan leve uten barnet. Ikke egoistisk aa tenke paa aa bevare sin psykiske og fysiske helse. Med 5 barn saa har du litt aa holde fingrene I. Mannen din kan jo ta seg mere av ungene naar han er hjemme paa grunn av sykdom. Gode tanker sendes over atlanter havet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...