Gå til innhold

hei hei

Anbefalte innlegg

hvordan går det med dere..

nå er jeg 32 uker på vei og merker at ting begynner og nærme seg. alle innkjøp er ferdig og barne rummet er fikset. jeg har vært sykemeldt siden uke 23.. så jeg har hatt god tid til og gjøre ting.

men har jo vært hjemme på grunn av at jeg har vondt, så ting blir jo gjort over lengre tid.

vi har fått vite at vi skal ha en jente. vi gleder oss masse. dette er vår første. =)

jeg har slete med tannværk siden natt til 1 januar. en visdomstann med nerver i klem.. har nå vært 2 ganger hos tannlege, er 3500 kr fattigere og i natt var den første natten som jeg har sovet mere en 3 timer. hele 13 timer sov jeg i natt. har fortsatt litt vondt, men føler meg som et nytt menneske. det har jo desverre også blitt mange paracett i løpet av den siste uka. men legene sier jo at det ikke er farlig, så jeg får stole på de.

jeg kjenner fantastiske spark vær dag, og synes at 3 trimester er det beste.. føler mere og mere kontakt med barna for hver dag som går, har gått opp 14 kilo og synes ikke det er så veldig ille. har fått 6 strekkmerker unner navelen, men det er sånt som hører med..

synes så langt at alt er flott, og gleder meg kjempe masse til og holde den lille intill meg. =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136540903-hei-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hærlig innlegg botsett fra de med tannverken, føler med deg der...

jeg og gleder meg sånn å har bare små innkjøp igjen :o) men skal ikke lage helt ferdig barnerommet før i juni.

Vi får en gutt :)

Jeg synes det har vært så mye "hysteri" her inne angående mat, så jeg har jo blitt helt syk i hode av det å spiser bare kokt skinke på brødskiva..hehe...

ikke spiser jeg parmesanost eller noe annet så en ikke får lov til å spise...jeg gjor det i begynnelsen men tørr ikke ta sjansen lenger... hadde det ikke vært for forumet her inne hadde jeg spist alt bortsett fra råfisk..så jordmoren sa var det eneste jeg skulle holde meg borte i fra

ellers er alt strålende, hver lege/jordmor time jeg har, sier det alt ser flott ut :o) å jeg er slank å fin...

Har ikke gått opp mer en 3 kilo fra det jeg var når jeg ble gravid. men jeg gikk ned 7-8 kg, men tok på meg det igjen pluss 3kg...

Er så sepnt så spent på fødsel å alt..gleder meg som en liten unge til gutten kommer :o)

lykke til damer...ikke lenge igjen altså..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136540903-hei-hei/#findComment-136542314
Del på andre sider

Hei!

Jeg er i uke 30, er av de med termin heeelt mot slutten av mars, så det fort bli april hvir jeg går over termin. Har vært i super form frem til jul omtrent, men nå har jeg måttet bite i det sure eplet og akseptere en 40 % sykmelding - tror det kommer til å hjelpe mye, har vært skikkelig sliten og verkende i kroppen, og kvalmen har også begynt å komme litt tilbake igjen - men heldigvis i veldig moderat grad i forhold til hvordan det var i 1. tri!

Har en masse innkjøp igjen, men holder på å planlegge hva jeg skal kjøpe. Hadde innkjøp lit "på vent" til etter jul, men gleder meg skikkelig nå til å gå og kikke i butikker og småhandle litt. Vi fikk beskjed om jente på UL, men jeg handler nå mest hvitt for å være på den sikre siden, jeg da :).

Alt har gått veldig bra så langt, lagt på meg 7 kg. Både gleder og gruer meg til fødsel - dette er førstemann, så jeg aner ikke hva jeg går til, og prøver å "balansere" informasjonen så jeg får med meg mest mulig av det keg kan vite, men uten å skremme meg selv! :)

Har skjønt at dette trimesteret går fort, så det er bare å forberede seg - lykke til alle sammen, håper dere får en fin avslutning på svangerskapet!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136540903-hei-hei/#findComment-136542537
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...