beth78 snart3 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 er vanskelig dette! luksusproblem:) har to jenter fra før Sarah og Leah. hva syntes dere passer/ er fint: Ella Hannah Malin Milla Mie
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Helt klart Hannah! Da har du tre jenter,og alle med samme ending;) Flotte navn barna dine har fått syns jeg;)
Lille-mor Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Hadde også gått for Hannah! Tre navn med samme språklige bakgrunn - og Hannah er pent!
prebs Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Ella - fint navn, men litt likt Leah, synes jeg Hannah -et fint navn som passer godt Malin- et fint navn som passer godt Milla- koselig navn, men er det litt for likt? Mie- greit navn, men synes det er litt kallenavn Ville gått for Hannah eller Malin: )
GuriGuri Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Da ville jeg valgt Hannah;-) Det har jeg også tenkt på til min jente nr 3, men da uten H til slutt;-)
Vannmann35 Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Ella stemmer jeg for - det passer godt med stilen til de to andre, samt er et vakkert navn :-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 Hvis du velger Hannah har du tre bibelske navn i samme stil. Men det kan jo hende nr 3 er en helt annen type. Kanskje hun er en Malin ? Du får se godt etter når hun kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå