Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Uttales slik de skrives slik at e-ene ikke er stumme. Er dette fine navn? Forsalg til dobbeltnavn?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 synes det høres mye finere ut med Daniel eller Gabriel. Men smaken er som baken! Det viktigste er at dere skal være fornøyd med navnet, og at barnet skal klare å si det selv før det er 8 år gammelt:D hehe;) Lykke til med valget;)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Synes begge passer best med a-ending, og da ville jeg valgt Gabriella.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Ja det spørs jo selvfølgelig om det er til gutt eller jente? Gabielle og Danielle kan brukes til begge deler, mens med a`endinger er det jo jentenavn. Med bare L`endinger er det jo guttenavn. Så nå ble jeg litt i tvil?
Synnøve_Solbakken Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Regner med det er jentenavn du mener, guttenavnene skives ikke slik tror jeg... Disse navnene liker jeg desverre absolutt ikke, litt trashy. Og med dobbeltnavn blir det for mye sukkerspinn for min del desverre...
Cornelianelia Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Gabrielle eller Gabriella er greit. Danielle liker jeg ikke, høres litt rart ut på norsk synes jeg. Gabrielle/Gabriella er såpass langt at jeg ikke ville hatt navnet alene. Dobbeltnavn blir veldig langt. Hvis du setter noe annet foran Gabrielle kommer du bare til å bruke det første navnet likevel. Jeg kommer likevel med noen forslag: Ine Gabrielle Alva Gabrielle Leah Gabrielle Tror i alle disse tilfellene at dere ville kommet til å bare bruke det første navnet muntlig.
Vannmann35 Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Jeg synes ikke det er fine navn nei. Gabriel og Daniel er flott til en gutt, men liker ikke den kvinnelige versjonen.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Det er jentenavn jeg mener. Noen fler kommentarer? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå