Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hallo jenter! Er det noen som kan tenke seg å møtes? Jeg syns det virker å være mange hyggelige kvinner her inne og skulle gjerne møte andre som er i samme situasjon som meg. Selv er jeg nå i uke 20 og har blitt 100% sykemeldt og da ville det passe meg fint å møte noen blivende tvillingmammaer og høre hvordan andre har det (spiller ingen roller hvor langt du er på vei). Bor selv i Bærum så er det noen som kan tenke seg å møte meg over en kaffe i Sandvika så legg gjerne en melding i min postboks så skal jeg svare. Det er verdt et forsøk.... :-)
moden mamma Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Jeg er i uke 19, og kunne virkelig tenkt meg å møte flere som venter tvillinger. Kanskje vi til og med kunne hatt vår egen lille barsel-gruppe når den tid kommer! Jeg bor i Oslo, Grefsen og er delvis mobil. Treff på dagtid får jeg ikke tid til enda tror jeg.. de stakkars få 50% jeg er sykemeldt nå trenger jeg til å slappe av på :-) MEN - antar jeg blir 100% om ikke alt for mange ukene. DA er jeg klar! Flere interesserte?
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 Hei du! Jeg er helt med på at vi skaper vår egen barselgruppe når det er dax for det. Flott att du kan være med på dagtid om ikke alt for lenge, lykke til med å bli sykemeldt snart ;-) og hør av deg når du blitt det så kan vi møtes. Vet hvordan det er å gå 50%, da er det sofaen som gjelder etter jobb og resten av kvelden.
Pluttiplutt Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 hei hei. jeg er med, men flott om det kan legges til oslo, hvis dere andre er mobile. Jeg har ikke bil jeg. men det kan vi jo diskutere når det er snakk om datoer osv:)
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er fra bærum - men skal flytte til vinstra når barna har kommet. Bor her oppe ganske mye også , men reiser hjem for sjekk på bærum syukehus jevnt Hadde jo vært kjempemoro å møte andre i lignende situasjon som en selv Er selv 22 år og 20 uker på vei på fredag:)
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2008 Hei igjen dere! Hva med å møtes i slutten av denne eller i begynnelsen av neste uke? Så her langt ser det ut til at jeg kan alle dager og så har jeg bil disse ukene slik at jeg enkelt kan ta meg inn til Oslo og møtes der.
moden mamma Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Samme her... neste uke er bedre! Har bursdagsavvikling fredag/lørdag og opptatt torsdag e jobb - så jeg har ikke ledig tid denne uka. Neste uke er det større sjanse for at jeg også kan delta Kjempefint om vi finner en lur plass å møtes - som enten ligger greit til mhp kollektivtransport eller parkering...
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Jeg reiser hjem til bærum på søndag, har svangerskapskontroll på Bærum mandagen - blir "hjemme" til onsdag hvor jeg da drar tilbake til vinstra
Pluttiplutt Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 egon på byporten? rett ved tbane, tog og buss sentral, samt stor parkeringsplass inne ved oslo city?
bøllefrøene Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 det hadde vært kjempe koselig å møte andre her i oslo.. egon på byporten høres supert ut.. hva men tirsdag eller onsdag neste uke??
moden mamma Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 Egon Byporten høres bra ut - vi snakka dagtid, ikke sant? Da er det best for meg tirsdag - fast "sykedag"...
bøllefrøene Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 tirsdag på dagtid passer supert for meg..
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. januar 2008 Blir veldig bra med Egon Byporten på tirsdag for meg. Hva med lunsj kl 12??
moden mamma Skrevet 23. januar 2008 #16 Skrevet 23. januar 2008 For meg også! Kjempekoselig... Blir vel kanskje bare å se etter de med størst mage? ,-)
duracellmamma Skrevet 23. januar 2008 #17 Skrevet 23. januar 2008 plass til en til ? hvor langt er dere på vei da?
gladmage Skrevet 23. januar 2008 #18 Skrevet 23. januar 2008 Henger meg på her jeg.. Hadde vært veldig koselig og møte noen i samme situasjon.. Jeg har to små fra før og venter to til nå i slutten av april. Vært sm ganske lenge så det hadde vært koselig og være litt mere sosial når alle andre er på jobb.. Er det greit å henge seg på? Er det noen som har oversikt og bestiller bord eller er det bare å møte opp og se etter struttende mager?
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 24. januar 2008 #19 Skrevet 24. januar 2008 Jeg kan tirsdag klokken 12 hvertfall Men jeg kjenner jeg blir litt smånervøs egentlig... er ganske sjenert blandt nye mennesker - hvordan er det meningen at vi skal finne hverandre?
bøllefrøene Skrevet 24. januar 2008 #20 Skrevet 24. januar 2008 det går fint vet du... tenk ingen kjenner hverandre da. tror ikke vi trenger å bestille bord der... får se etter mager ja... jeg er ganske så stor... 32 uker så meg kan en ikke ungå å se.. hihi.. vi kan jo prøve å ta en helt øverst.. skal nok klare å karre meg opp... gleder meg jeg.. litt spent da... hm hvor mange blir vi tro??
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 24. januar 2008 #21 Skrevet 24. januar 2008 Kunne det for eksempel ikke vært fint å møtes klokken 12 ved Tigeren utenfor østbanehallen? På den måten er det fint å gå sammen som flokk opp til Egon på Byporten. Jeg tenker hvertfall for meg som er supersjenert blandt nye mennesker ( den første tiden hvertfall ), det å komme inn på Egon og HÅPE på at du setter deg ned på riktig bord - er ikke helt moro Jeg vet ikke hvor mange det er, jeg har hvertfall mulighet den dagen!
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #22 Skrevet 24. januar 2008 Så gøy dette skal bli! Jeg syns det høres veldig bra ut å møtes kl 12 ved tigeren forann Oslo S slik at alle føler seg trygge på å finne riktig sted, så går vi derfra sammen til Egons. Føler at jeg må ta litt ansvar da jeg startet dette :-) Hvis det er noen som er usikker på å rekke frem i tide (noen ganger blir tåget forsinket ;-) ) eller du er så "stor" at du vil møte oss på Egons så send meg en personlig melding så skal dere få mitt mobilnr. så finner vi dere. Ellers noterer jeg ned alle som melder seg på slik at vi får samlet alle på tirsdag. Blir vi veldig mange kan jeg reservere bord. Til nå har jeg notert at følgende kommer: Venter på nr 2 og 3 bollefrøene moden mamma, med 2 i magen kikki85 gladmage trude_venter_tvillinger_juni08 Hva med deg Pluttiplutt? Kommer du og? Er det flere som vil bli med så er det bare å svare på dette inlegget så noterer jeg det ned. Gledjer meg!
bøllefrøene Skrevet 24. januar 2008 #23 Skrevet 24. januar 2008 møtes ved tigeren høres bra ut... da sees vi..
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 24. januar 2008 Supert! Ser nå at jeg ikke klarte ditt nick riktig, ble visst bolle isteden for bølle, hi, hi, sorry ;-)
Pluttiplutt Skrevet 24. januar 2008 #25 Skrevet 24. januar 2008 jeg reserverte bord på egon jeg, håper det ikke gjør noe. bare nevn tvilling når dere kommer, de ordner langbord, med god plass rund bordet for magene våre, i 1 etagen så slipper dere som ikke er helt i form å gå i trapper. navnet mitt er Ine, står også under bordreservasjon, men det er jo lettere for alle å huske tvilling. De ønsker oss velkommen til vårt første barnimagen tvilling spesialtreff som han sa når jeg bestilte bord. gleder meg jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå