Gå til innhold

BIM treff i Fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er klare for treff i Fredrikstad til onsdag? Har for en gangs skyld fri fra jobb! Hadde vært koselig å få med seg hvertfall et treff før jeg føder. Starter permisjonen om en uke.. så kan jo egentlig komme når som helst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var jeg for sent ute for å svare for denne onsdagen, men jeg vil gjerne være med på ett treff til :) Så lenge jeg er sykemeldt så kan jeg når som helst på ettermiddag/kveld :) Så når eventuelt kan neste gang passe?

Skrevet

Jeg har siste dag på jobb til mandag. Så fra da av kan jeg når som helst, både dag og kveld. Skal vi sette opp et treff til tirsdag eller onsdag? Var dere på Malenkij sist onsdag eller?

Skrevet

Hei

Har termin 13. mai og har lyst til å treffe andre. Er dere noen som har termin rundt da på møtene? Er sykemldt så jeg kan stort sett når som helst.

Skrevet

Jeg kunne ikke sist gang, men hadde vært koselig å vært med denne gangen.

Jeg har termin 14. april forresten! :o)

Skrevet

jeg måtte plutselig jobbe forrige gang...hadde vært kos å endelig få vært med på en av disse møtene....å,og jeg har termin 5 mai... =0)

Skrevet

Setter opp et treff til onsdag kl. 18 på Malenkij da. Håper det passer for de fleste..

Skrevet

skal gjøre mitt beste for å krabbe meg ned ditt...men nå har det seg sånn at jeg ikke har vært på slike møter før...så er det bare å gå inn og kikke etter en haug med gravide???

Skrevet

Æsj, jeg kan ikke være med til onsdag alikevel jeg!

Skal være med tantebarnet mitt på dansing, i Moss! =P

Jeg får henge på neste gang! ;o)

Kose dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...