Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Del Skrevet 14. januar 2008 Nå kjenner jeg at jeg er ganske frustrert over helsevesenet. Orker ikke å skrive om min historie akkurat nå men saken er den at jeg etter å ha spontanabortert i sommer ble diagnoser med PCOS i november. Gynekologen sa jeg skulle få ny time for å få behandling i mars men når jeg ringte i dag for å bestille time - 6 uker før, fikk jeg beskjed at nå var de ingen ledige timer før mai. Jeg går bare å venter da jeg ikke tror jeg har eggløsning og gledet meg til å få behandling så ble lei meg for å vente så lenge. forsøkte også å få time hos fastlegen min i dag for noe annet og må vente i 2 uke. Jeg bor i Oslo, er dette vanlig?? Jeg menger hva om man er skikkelig syk? Jeg vet jo at ting tar tid i seg selv og det er jo så slitsomt å vente å prøve i flere år...og jeg er allerede 31. Er det noen som har samme erfaring eller vet om noe jeg burde gjøre. Jeg vurderer privat men kjenner at jeg blir litt irritert over å måtte betale masse, trodde liksom norsk helsevesen var for alle. hilsen frustrert Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136539382-vanskelig-%C3%A5-f%C3%A5-time-hos-gynekolog/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå