Gå til innhold

Da dropper vi tøybleien etter 19mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er så stiv og klumpete og om nettene tisser han bare gjennom. Da rakk vi ikke å spare inn bleiene denne gang, men guri hvor mye søppel det blir av papirbleier. Glad vi resirkulerer alt annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dumt at dere må slutte da......

Vi har akkurat begynt så smått med det,og gleder oss til å bli fulltidsbruker :o)

Håper dere har funnet en løsning som passer bra for dere da ;o)

Skrevet

traviata - det synes jeg er trist, men hver tar sine egne valg.

Det finnes veldig mange ulike tøybleieløsninger der ute, og om man bare har forsøkt en så har man ingen garantier for at det funker. Om du hadde meldt deg inn i tøybleieforumet på tettinntil.no, kunne du fått råd om hvordan du skulle forhindre at han tisser igjennom, hvertfall.

Men jeg skjønner at man ikke alltid gidder å bruke så mye tid på å lære seg mer.

Selger du bleiene dine igjen, vil jeg nok ikke tro dere har tapt noe på 19 måneder, hvertfall.

Skrevet

Er det virkelig noe marked for bleier som har vært brukt i 19 måneder... Jeg kunne ikke tenkt meg å kjøpe, i alle fall! Usj...

Skrevet

Vi bruker plastbleier ("vanlige bleier") om natten, fordi han tisser så mye. Ellers har vi tøybleier på dagtid, både i barnehagen og hjemme. funker bra for oss.

JA!Jeg ville kjøpt bleiene dine uten å blunke, hehe..De vi har, har vært brukt av 2 unger før vi fikk dem, og vi er storfornøyde. Regner med å bruke dem til neste mann(jente) også, som kommer i mai. Fire unger på samme bleier er hva jeg kaller miljøsparing;)

Skrevet

Det kan være vi fortsetter. Må bare få kjøpt nye myke og større covere. Kjøper ihvertfall ikke en ny tøybleieløsninge. en takk for tips om tettinntil.Regner med å bruke bleiene på nytt ved neste unge, hvis den noen gang kommer da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...